Uncategorized @fa

20 مدل مانتوی شیک و جدید زنانه مخصوص خانمهای شیک پسند

خرید اینترنتی مانتو ارزان و شیک

 یکی از جذاب ترین مدل های موجود در فروشگاه مانتوسنتر واسه خرید مانتو و برای سال جدید مانتوی قیمت مناسب کد ۷۳۷ است.جنس پارچه این مدل جدید شانتون است. پارچه شانتون دارای الیاف پلی استر و اکرلیک ساخته شده و هرچه الیاف اکرلیک پارچه فشرده تر باشد این پارچه پارچه برای فصل بهار و تابستان مناسبتر خواهد بود.مدل این کار  مناسب  خانم های طرفدار مانتوهای کوتاه است. قد این کار 88 سانت است. در چهار سایز 38 تا 44 در رنگ بندی مشکی،آبی کاربنی،صورتی و کرم ارائه شده است. جلوی کار با دکمه پارچه ای تزیین شده و همان طور کع در تصویر پایین می بیند تن خور کار بصورت جلو باز است.

ست مانتو و شلوار نوجوان

ست مانتو و شلوار نوجوان خاص


مدل مانتو زنانه عبایی

مدل مانتو زنانه عبایی شیک


مدل مانتو زنانه مجلسی

مدل مانتو زنانه مجلسی خاص


مدل مانتو زنانه بلند

مدل مانتو زنانه بلند جلوبسته


مدل ست مانتو و شلوار دخترانه

مدل ست مانتو و شلوار دخترانه شیک


مدل مانتو دخترانه

مدل مانتو دخترانه خفاشی


مدل مانتو زنانه بلند

مدل مانتو زنانه بلند شیک

women manteau 2503 centermanto.com 01

کیف مجلسی شنل

کیف مجلسی شنل با بهترین قیمت


کیف زنانه دوشی مجلسی

کیف زنانه دوشی مجلسی با بهترین قیمت


شال ساده دخترانه تابستانه

شال ساده دخترانه تابستانه با کیفیت عالی


شال ساده نخی

شال ساده نخی در سایت مانتوسنتر

 

مانتوی بلند و شیک امسال

همه خانم های شیک پوش و خاص پسند حداقل باید یک مانتوی مشکی شیک در کمد لباس هایشان داشته باشند. این بار مانتو سنتر با یک مانتوی مشکی شیک و خاص پسند به سراغ بانوان شیک پوشی که به حجاب و پوشش کامل اهمیت میدهند اماده است. مانتوی مشکی کد 4025 جنس مازاراتی درجه یک یک مانتوی بسیار همه پسند است که می توان در شرایط و مکان های مختلف استفاده شود. این مانتو جلو بسته است  البته می توان به صورت جلو باز هم پوشید شود. سایز بندی این کار شیک مناسب خانم های سایز بزرگ است که همیشه از ما در خواست مانتوی مشکی کابردی داشتند. سایز این مانتوی بلند جلو بسته  در سایز های 44 تا 54 است.

مانتو دخترانه ارزان و فانتزی

مانتو دخترانه ارزان و فانتزی مانتوسنتر

خرید مدل مانتو کوتاه دخترانه

مدل مانتو جدید

بهترین مانتوهای سال شیک و مجلسی

استین پفی یکی از ترندهای طراحی لباس امسال به شمار می آید.قطعا با پوشیدن مانتوهای استین پفی شما بیشتر در معرض توجه خواهید بود نکته ای که شما باید در نظر داشتع باشید این است که استین های پفی شما را از انچه که هستید چاقترو یا درشت تر نشان میدهد اما خالی از لطف نیست که این نکته را هم بدانید که این نوع استین ها نه در سر شانه بلکه در قسمت مچ  درای چین و یا پف باشند نکته ی قبلی را نقض میکند.آستین پفی به دلیل فرم و مدلی که دارد خود یک تکه تزینی از لباس برای بهتر درخشیدن شما است.شما دوست عزیز میتونید همین الان در سایت مانتو سنتر ثبت نام کنید و بعد از خرید ویا ثبت نظراتتون در کادر پایین در قرعه کشی هفتگی و ماهانه فروشگاه شرکت کنید و برنده جوایز ازرنده ما باشید.

خرید مانتوی اینترنتی ارزان

مدل مانتوی کوتاه ارزان

کت و شلوار دخترانه

کت و شلوار دخترانه با بهترین کیفیت

عکس مانتوی کوتاه دخترانه سبز

خرید مدل مانتو ارزان جلوباز

خرید اینترنتی مانتو عروسکی دخترانه

مدل مانتو عروسکی دخترانه

خرید مانتو دخترانه عروسکی

مانتو دخترانه جلو بسته مشکی چدید

مدل مانتوی جلو باز جین

مانتوی زنانه لاکچری

مدل مانتوهای جدید و بلند زنانه

قد این کار بلند است و تقریبا 110 سانت می باشد.  جلو و سر استین های این کار با مروارید تزیین شده است.مانتو های مشکی بسیار کابردی است و داشتن این مانتو برای شما بانوی شیک پوش از نظر اقتصادی برای شما بسیار به صرفه است چراکه جنس ان بسیار با کیفیت و مدل ان در عین شیک و خاص بودن به طوری ساده و همه پسند است که مدتها می توان با داشتن این مانتو خیالتان از بابت داشتن یک مانتوی مشکی راحت باشد.مثله همیشه با ثبت نام در سایت و در ج نظراتتون در سایت شانس برنده شدن در قرعه کشی ماهانه و هفتگی فروشگاه مانتو سنتر را داشته باشید.