مدل مانتوی دخترانه

20 مدل مانتو دخترانه شیک اسپرت مناسب همه شیکپوشها

مدل مانتو دخترانه اسپرت دو تیکه

ایده پوشیدن این مدل کتی می تواند ایده ی جذابی برای سال 1400باشد. این مدل ها در مدلهای جلو باز و دکمه دار در بازار موجود هستند. جزو زیباترین مدل های کتی موجود در فروشگاه مانتوسنتر مدل مانتوی جدیدو به روز با کد 3125 است. جنس کار این مدل های جدید مدل مانتو دخترانه اسپرت مازارتی درجه یک است که این پارچه نه چروک می شود و نه اب رفت دارد.تنوع رنگ های این مدل جدید در نوع خود جعبه ای از مداد رنگی است رنگهای شاد و زنده فیلی ، قزمز ، صورتی ، خردلی ، نخودی ، زرد ، ابی درباری و مشکی همه پسند در این مدل غوغا کرده اند. قد این کار 85 سانت است و مناسب دو ست داران مدل های کوتاه است. کار به صورت جلو باز است و با دو جیب پیلی دار تزیین شده است.

ست کت و شلوار دخترانه اسپرت

 

مدل مانتو دخترانه جدید اسپرت

 

مدل مانتو دخترانه 1402

 

مدل مانتو دخترانه اسپرت

مانتو دخترانه مدلهای شیک با طرح اسپرت یکی از پرطرفدارترین انواع لباس های است که در بسیاری از فصول سال می‌توان استفاده کرد. این نوع لباس با توجه به طراحی و سبک خود، همراه با ظاهری شیک و اما به همان اندازه کاربردی و اسپرت، به دلیل تنوع طرح ها و رنگ های مختلف، می تواند با هر سبک و سلیقه ای ست شود.

این مدل مانتو دخترانه با طرح پرنده، باعث می‌شود که ظاهر شما جذاب‌تر و زیباتر باشد. این مانتو با طرح پرنده از جنس پارچه‌ی نرم و خنک تهیه شده است و با براق کردن بخش‌هایی از پرنده‌ها، به شما لطافت و شیکی بیشتری می‌بخشد.

 

مانتو اسپرت دخترانه شیک

انواع مدل مانتو اسپرت دخترانه شیک

خانم های جوان بیشتر طرفدار مانتو های کتی کوتاه هستند. این مدل مانتو برای خانم های قد بلند و کوتاه قد مناسب است اما باید در ست کردن این مدل برای هر نوع اندامی تفاوت های قایل شد برای مثال خانمهای باقد بلند بهتر ااست این کار را با کالج های تخت بپوشند در عین حال خانم های که قد کوتاه دارند این مانتو را اگر باکفش های پاشنه بلند بپوشند پاهای انها بلندتر دیده می شود. کت و مانتوهای کتی را برای هر موقعیتی که ممکنه پیش روی شما قرار بگیره می تونید استفاده کنید و یک استایل عال و منحصر به فرد داشته باشید. مثله همیشه باثبت نظراتتو ن و یا ثبت سفارشتون این شانس رو پیدا کنید که در قرعه کشی جوایز ارزنده ما شرکت کنید.

 

مانتو دخترانه و شیک اسپرت

عکس مانتوی اسپرت دخترانه و شیک

خرید مانتو اسپرت دخترانه و شیک

مدل مانتو اسپرت دخترانه و شیک

خرید اینترنتی مانتو دخترانه و شیک

قیمت مدل مانتوی اسپرت شیک و دخترانه

عکسهای مانتوی اسپرت و شیک دخترانه

مدل مانتوی اسپرت و شیک دخترانه

مدل مانتو دخترانه اسپرت و سفید

استین های جدید یکی از ترندهای طراحی لباس امسال به شمار می آید که قطعا با پوشیدن مانتوهای استین جدید شما بیشتر در معرض توجه خواهید بود نکته ای که شما باید در نظر داشتع باشید این است که استین های پفی شما را از انچه که هستید چاقترو یا درشت تر نشان میدهد اما خالی از لطف نیست که این نکته را هم بدانید که این نوع استین ها نه در سر شانه بلکه در قسمت مچ  درای چین و یا پف باشند نکته ی قبلی را نقض میکند.آستین پفی به دلیل فرم و مدلی که دارد خود یک تکه تزینی از لباس برای بهتر درخشیدن شما است. شما دوست عزیز میتونید همین الان در سایت مانتو سنتر ثبت نام کنید و بعد از خرید ویا ثبت نظراتتون در کادر پایین در قرعه کشی هفتگی و ماهانه فروشگاه مانتوسنتر شرکت کنید و برنده جوایز ازرنده ما باشید.

مانتو بلند دخترانه و شیک

مانتو دخترانه مشکی اسپرت