مدل مانتوی دخترانه, Uncategorized @fa

40 مدل مانتوی اسپرت شیک برای دختر خانم های شیک پسند

مانتو کوتاه

مدل مانتوی اسپرت جدبد این روزها انقدر زیاد هستند که وقتی وارد فروشگاههای مانتو زنانه می شویم دچار سردرگمی می شویم که دچار سردرگمی می شویم که کدام مدل را انتخاب کنیم. در انتخاب مانتو های کتی جدید این نکته را درنظر داشته باشید این مانتو ها ماندگارند و ومدتها می توان از ان استفاده کرد پس به جنس پارچه دقت کنید.

مانتوی کتی جدید با پارچه طرح فندی یک کار شیک و لاکچری برای دوست داران مانتوهای کتی به شمار می رود. این مدل مانتو دخترانه طر حدار جدید فروشگاه مانتو سنتر در رنگ سفید و زرد در فروشگاه موجود است. سایزبندی این کار لاکچری شامل سایزهای 38 تا 44 است.

placeholder
placeholder

مدل مانتو دخترانه اسپرت 1402 یکی از مدل های پرطرفدار و متناسب با فصل بهار است که با رنگ ها و طرح های شاد و جذاب خود خانم ها را به خود جذب می کند. ین مدلهاا شامل مانتو هایی با قد کوتاه، بلند، و انواع مدل کتی، ژاکارد، جلیقه، آستین پفی، سارافون و … است که با شلوار های راسته، بگ، جین و … هماهنگ می شوند.

بیشتر این مدلها برای استفاده روزمره، دانشگاه، مجالس و مهمانی ها است و با توجه به سلیقه و فرم بدن خود می توانید آن را انتخاب کنید. در این مقاله به شما چند نمونه از جدیدترین مدل مانتوهامون رو مشاهده خواهید کرد.

  • کتی اسپرت: این مدل از مانتو های پرفروش و پرطرفدار در سال 1402 است که با طرح های ساده، راه راه، چهارخونه، گلدار و … در رنگ های شاد و تیره عرضه شده است. این مدل با شلوار های راسته، بگ و جین بسیار خوش ست است و برای خانم های جوان و پر انرژی مناسب است.

  • ژاکارد اسپرت: این مدل از مانتو های زیبا و شیک در سال 1402 است که با پارچه ژاکارد در طرح های گلدار، حیوانات، خط خطی و … تولید شده است. این مدل مانتو با شلوار های ساده و تک رنگ بسیار زیباست و برای خانم های خوش سلیقه مناسب است.

  • جلیقه اسپرت: این مدل از مانتو های جذاب و خلاقانه در سال 1402 است که با پارچه نخی یا پشمی در طرح های ساده، راه راه، گلدار و … دوخته شده است. این مدل مانتو با پیراهن های تک رنگ یا طرح دار بسیار خوشگل است و برای خانم های نمکی مناسب است.

مانتو دخترانه اسپرت

انواع مدل مانتوی اسپرت جدید

قد این مانتو 90 سانتی متر است و تقریبا می توان گفت که برای همه قد ها مناسب است. علاوه بر طرح مانتو باید به این نکته دقت داشت که شما باید در انتخاب مانتو به رنگ توجه داشته باشید رنگ های انتخاب کنید که به پوست شما مطابقت داشته باشد.

برای خان های قد لوتا می توانند این مدل را با شلوار دمپا و کفش پاشنه بلند ست کنند چرا که به این شیوه پاهای انها بلندتر دیده می شود  و در نقطه مقابل این ایده خانم های قد بلد این مدل کت طرحدار جدید را می توانند با لگ مشکی و کالج و یا صند لهای تخت ست کنند تا قدشان متناسبتر با این مدل مانتو اسپرت دیده شود.

می توتنید با تونیک رنگ طر ح مانتو یا زمینه مانتو که مشکی است استایل های متفاوتی را با این مانتو تجربه کنید. این مانتو بدو یقه و جلو باز است و این سادگی مدل برای پارچه های طرح دار بسیار مناسب است تا ظاهر شمارا شلوغ و نامرتب نشان ندهد.

مثله همیشه کافیه با درج نظزاتتون و یا ثبت نام و ثبت سفارش در سایت فروشگاه مانتو سنتر شانس برنده شدن در قرعه کشی ماهانه این فروشگاه رو به خودتونن بدید و ومارا از نظرات و خودتون بهره مند کنید.

مدل مانتو جدید دخترانه

مدل مانتوی دخترانه و شیک

عکس مدل مانتوی دخترانه اسپرت

مدل مانتوی دخترانه اسپرت 1400

اگر قصد خرید حضوری مانتو را برای تابستان 1400 دارید بهتر است رنگ و طرح دلخواهتان را انتخاب کنید بعد اقدام به خرید کنید چراکه  درمیان انبوهی از مغازه ها و طرح ها و رنگهای مختلف دچار سردرگمی خواهید شد و  معمولا انچه را که می خواهید نمی یابید. اما با چرخی در اینترنت و لم دادن بر روی کاناپه و نشستن در خانه هم در این روزها از بیماری در امان هستیدو هم راحتتر انتخاب و خرید خواهید کرد. فروشگاه انلاین مانتوسنتر هر بار بات مانتوهای ترند سالو پرفروش به سراغتان می اید تا شما را در داشتن تیپ و استایلی شیک همراهی کند. مانتوی دخترانه جدید مانتو سنتر با کد 775 یک مانتوی شیک دخترانه است. این مانتوی جدید فروشگاه دکمه دار است. 

عکس مدل مانتوی دخترانه آبی کاربنی

عکس مدل مانتوی دخترانه خفاشی

عکس مدل مانتو دخترانه اسپرت توسی

و کمر گت دار است و به وسیله یک بند قابل تنظیک کمر ان جمع می شود. یقه ی این مانتوی دخترانه مدل یقه مردانه است.  در روی مچ استین این مانتو شیک جدید  کش دوزی شده است در کل این مانتوی یک مدل کاربردی برای استفاده روزانه است شباهت این مدل مانتو با پیراهن مردانه بسیار است و انچه این مدل را از پیراهن مردانه متمایز می کند استین های کش دار و کمر قابل تنظیم ان است. سایزبندی این کار دردو سایز با مشخصات سایز 1 :دور بازو   52 دور سینه  118 دور کمر   108 سایز2 دور بازو   54 دور سینه   122 دور کمر 112 است. این مانتوی دخترانه اسپرت در رنگ های زیبای همچون سبز آبی،آبی نفتی،سفید ،شیری ،قرمز،قهوه ای و مشکی در فروشگاه مانتو سنتر موجود است. جزئیات این مانتوی شیک را در تصویر پایین در تن مانکن مانتو سنتر می توانید مشاهده کنید. برای ثبت سفارش این مانتو دخترانه به صورت عمده و تک می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و علاوه بر خرید مانتوی شیک  شانس شرکت در قرعه کشی ماهاه و هفتگی مانتو سنتر را داشته باشید شاید این بار شما برنده باشید.

عکس مانتو دخترانه اسپرت کوتاه

عکس مانتو دخترانه اسپرت زرد