مدل مانتوی دخترانه

50 عکس مانتو دخترانه شیک جدید 1401

مدل مانتو دخترانه نوجوان

10 مدل مانتو دخترانه بلند جدید 1401-2022

دختر خانم های گل و شیک‌پوش میبینم که خیلی دلتنگم بودین ولی به خاطر این همه دلتنگی اومدم تا براتون جبران کنم که 10 مدل مانتو دخترانه بلند و شیک جدید به شما خوشگلا معرفی کنم. اصلا شکی نیست که خیلی خوشتون میاد. اول یه سوال بپرسم شما هم مثل من هستین در انتخاب مانتو هایتان خیلی وسواس دارید. میدونم که شما هم مثل من هستید. ولی امروز میخوام این چند تا مدل رو به شما معرفی کنم که صد درصد میدونم شما هم می‌پسندین مانتو های زنانه و دخترانه زیبا و شیک با طرح های جدید لاکچری و مدرن که از ترند ترین مدل‌های مانتو بلند برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته ام؟؟

طرفدارای مانتو بلند دخترانه کیا بودن اعلام حضور کنید؟ در کل این قسمت می‌خواهیم برای یه سری از خانم ها کلی مدل مانتو های دخترانه بلند که از مدلهای سال2022 است مطالبی قرار دهیم. مانتو سنتر  اینبار می خواهد همانند لباس های مجلسی با توجه به پیشنهاد های شما تعداد زیادی از مدلهای مانتو دخترانه بلند را با نگاهی دقیقتر برای شما در فروشگاه موجود سازد.

یعنی نگم براتون که امسال سال 1401 تنوع زیادی برای مدل مانتو بلند موجود اومده که به صورت جلو بسته، جلوباز، مجلسی، اداری، مزونی و دانشجویی و مدل های زیادی دیگر که بدون شک همه ی ما دخترا از تک به تک این مدل مانتو ها رو داریم.

طبیعتا ما دخترا دهه ی هشتادی بیشتر از مدل مانتو های بلند در استایل هایمان استفاده می کنیم. البته باید بگم که مانتو های بلند بسته به مدل و طرحی است که دارد ولی کاربرد های مختلفی که در مکان های مختلفی که در مکان های مختلفی که می توانید بپوشید. برای مثال بیشتر دختر خانم ها اهمیت زیادی به مکان می دهند. یعنی بسیاری از مکان های اداری بایدهای به خصوص خود را دارد که باید از مدل مانتو زنانه جدید بلند پوشیده برای ما خانم ها الزامی است. و پوشیدن آن الزامی است.

از نظری دیگر باید گفت که برای مجالس و مراسمات می توانیم از انواع مدل مانتو بلند مجلسی و یا مزونی استفاده کنیم. یعنی خیلی شیکه همین الان یه سری مانتو مزونی این زیر براتون میزارم برید ببینید که چه جنس و کیفیتی دارن؟؟؟؟؟

خب دیگه یکم صبر خوبه !!! این مدل مانتو خوش رنگ و شیک که یکی از مدل های مانتو راه راه بلند دخترانه است این مدل مانتو دخترانه شیک جنس حریر است. پارچه ی حریر یکی از پارچه های بسیار نازک و سبک است که لطافت بسیار بالایی دارد. و مختص فصل تابستان است.

من خودم به شخصه خیلی از جنس این مانتو استفاده میکنم خب دیدید! بیشتر خیاط ها برای لباس هایشان در فصل تابستان از این سبک پارچه استفاده میکنند. این مدل مانتو بلند جلو باز دخترانه که با زیره چسپیده ای که دارد استایل متفاوتی نسبت به تمام مانتو های دیگر دارد. اصلا حرف زدن در مورد مدلش نگم براتون که چه قد خوشگله خودتون میتونید ژورنالشو ببینید.

مدل مانتو بلند مزونی میبینم که خیلی استرس خرید دارید واسه عید. این مدل مانتو بلند مزونی دخترانه یکی از مدل مانتو های خاص و لاکچری است. جنس مانتو کرسپو است جنس کرسپو یکی از سبک پارچه های نخی است به بیشتر در دوخت مانتو های مزونی و شومیز،پیراهن و ساحلی استفاده می‌شود.

این مدل مانتو مزونی با قد 120 که مختص خانم های قد بلند و شیک‌پوش است. این مدل مانتو مزونی شیک با خرج کار و سوزن دوزی طلایی کار شده است. واقعا من خودم یکی خیلی خوشم اومد از این مدل یعنی تنخور فوق العاده شیکی داره.

خب . بریم سر این مدل خوشکل این مانتو بلند دخترانه اسپرت خیلی جذاب است. عزیزا این مدل مانتو دخترانه یکی از کالکشن عید 1401 است . جنس این مدل مانتو دخترانه پارادایس است . اصلا معنی  کلمه ی پارادایس میفهمید چیه ؟ جنس این پارچه خیلی نرم و لطیف است و بافت مانتو چگالی کمی دارد یعنی برای فصل تابستان خیلی سبک و خنک است . این مدل مانتو دارای دو قد پشت و جلو است که قد جلویی 96 است و قد پشتی 110 است . پایین این کار به صورت هفتی شکل طراحی شده است. شما می توانید این مدل مانتو را با شلوار لوله ای مشکی و کفش اسپرت و یا کتابی مشکی بپوشید در کل جنس پارادایس را می توان با روسری های نازک بپوشید که  ظاهری خیلی شیک و لاکچری به خود میگیرد.

این مدل مانتو مجلسی بلند و شیک با جنس کرسپو که یکی از خوش حالت ترین جنس مانتو ها است این مدل مانتو در 3 تنوع رنگ موجود است مثل: مشکی، سفید و کرم . قد این مدل شیک مجلسی 120 است. این مدل مانتو با پایین تنه ی تمام کلوش و مدل کمر چین دار  و  با توجه به خرج کار قسمت تمام کلوش و سوزن دوزی طلایی ستاره ای کار شده است.

مدل یقه ی این مدل گرد و ساده است. و مدل آستین های آن هم به صورت ساده و کشی کار شده است. این مدل مانتو را می توان با شلوار مام استایل آبی و مشکی بپوشید و بنا به سلیقه ی خود می توان با شلوار لوله مشکی پوشید.

این مدل مانتو دخترانه عروسکی یکی از پر طرفدار ترین مانتو ها در این دو سال است. این مدل مانتو دخترانه

خاص و لاکچری در تنوع رنگی خیلی خوشکلی است. یعنی جای وصف نیست باید بگم حرف نداره. رنگبندی این مدل توسی روشن، مشکی، خردلی، سفید، زرد، صورتی دلبر و یا بنفش محبوب که رنگ سال 1401 است.

مدل به این خوشکلی تا حالا جایی دیده بودی. این مدل در سه سایز مختلف است سایز 1 (36 تا 38)، سایز 2 (40 تا42)، سایز3 (44 تا 46 ) را ساپورت می‌کنند. سر شونه ها و دور کمر این مدل به صورت چین دار عروسکی است. که مدل را خیلی کیوت تر کرده قد این مدل دخترانه لاکچری 90 است. خانم ها عزیز این مدل را می توان با شلوار لوله و کفش های بلند بپوشید خودم یکی که خیلی این مدل را دوست داشتم .

خدایی مدل ایندفعه فرق میکنه . خودم دلم رفت براش میتونید تنخور شیکشو بالا ببینید. این مدل مانتو مزونی شک دخترانه  یکی از مدل های سال 2022 است این مدل مانتو مزونی زیبا کد 1500 در رنگبندی های بسیار فوق العاده است. این مدل مانتو زنانه سایز 38 تا 48 را ساپورت میکند. و رنگبندی این مدل جذاب در 4 رنگ شاداب است مشکی، خردلی محبوب، و کرم و سفید است. قد این مدل 110 است.  مدل آستین پفی دارد. و اگر در تصویر بالا مشاهده کرده باشید مدل یقه ی این مدل گرد است و خیلی ساده است تازه واسه روسری هم خیلی خوبه.

این مدل با خرج کار بسیار خوشکل و جذاب که در پایینه مانتو با استفاده از پولک و نوار مشکی رنگ و آستین های آن هم خیلی خوشکل و دلبر به نظر میرسه. عزیزای دل مانتوسنتر با توجه به تجربه ی چند ساله ی خود بدون شک می تواند یکی ازخرید های همه روزه ی شما باشد. خانواده مانتو سنتر بهترین ها را برای شما می خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *