مدل مانتوی دخترانه

20 مانتو دخترانه بلند کتی 1400 با رنگبندی جدید

مدل مانتو کتی دخترانه بلند

مانتوسنتری‌های عزیز یه سلام شکلاتی به روی ماهتون!! امروز با یه سری مطالب متفاوت‌تر از مطالب قبلیمون برگشتیم. حتما اسم مانتو کتی به گوشتون خورده. نظرتون چیه در مورد مانتو کتی، شما هم دوست دارید؟ خدایی مانتو کتی واسه ما دخترا خیلی خوشگله! امروزه مانتو کتی از انواع مانتوهای جذاب موجود در بازاره که در انواع مدل‌های جذاب بلند و کوتاه و در طرح‌های زیادی در بازار موجوده. طرح هر مانتو بسته به مکانی که می‌خواهید برید فرق می‌کنه، که شما می‌تونید در فروشگاه مانتوسنتر انواع مدل‌هاشو خریداری کنید.

مانتو کتی انواع بسیار زیادی داره مثل مانتو کتی دخترانه که هر یک به سلیقه‌ی خود شما بستگی داره. در ادامه متوجه می‌شید که برخی از مدل‌های کتی شیک موجود در فروشگاه آورده شده که شما می‌تونید در مورد آن فکر کنید تا انتخاب جذابی برای خود به رقم آورید. بگید ببینم شما هم مثل من هستید که هر وقت یه مانتویی چشم‌تون رو امکان نداره اون رو نخرید؟! در این مطلب با من همراه باشید که همه چیو بهتون بگم و این مدل رو برسی کنیم که چقدر مدل فیکس بدن است. در مورد مدل مانتو کتی بلند بررسی می‌کنیم تا مثل من عاشق این مدل جذاب بشید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مدل مانتو کتی دخترانه

مدل مانتو کتی دخترانه

مانتو کتی‌های دخترانه دارای طرح‌های بسیار جذاب و شیکی هستند. در کمد هر دختری اگر 4 تا مدل مانتو کتی نبود حداقل 2 مدل کتی هم می‌شه پیدا کرد؛ ببینم کیا کمداشون اینطوریه؟ از انواع مانتو کتی می‌توان به مانتو کتی بلند، مانتو مجلسی کتی و مانتو اداری کتی اشاره کرد. شما بسته به سلیقه‌ی خودتون می‌تونید برای استایل خود هر یک از این نوع مدل کتی‌ها رو انتخاب کنید. بیشتر دختران امروزی علاقه‌ی شدیدی به استایل اسپرت دارند مثل من. البته فکر نکنید که استایل اسپرت برای هر دختری مناسبه، استایل اسپرت سبک بدن خودشو میخواد و هر دختری می‌تونه به سلیقه‌ی خودش یه مانتو کتی اسپرت شیک انتخاب کنه. اگر به دنبال آیتم‌های مانتو کتی اسپرت دخترانه متناسب با اندام و هیکل خودتون هستید، می‌تونید، برای مثال، از کفش مجلسی و یا پاشنه بلند برای کامل کردن استایل‌تون استفاده کنید.

مانتو کتی دخترانه

مانتو کتی دخترانه

امروزه البته امسال که سال 1400 است تقریبا 90% دختران محل کاری برای خود دارند. و برای مکان‌های رسمی‌تر حداقل باید یک دست مانتو شلوار کتی مختص به محل کار خودشون رو داشته باشند. این مدل مانتو کتی‌ها در بین دختران و خانم‌ها طرفدار به سزایی دارن. مانتو کتی در بدن ایستادگی بسیار خوبی داره و به همین دلیل روی بدن خوب می‌نشینه و همه‌ی این ویژگی‌ها‌ سبب می‌شه تا انتخاب ایده‌آلی برای استفاده در مکان‌های رسمی باشه.

مانتو شلوار کتی

مانتو شلوار کتی

می‌رسیم به یه مدل فوق‌العاده شیک!! مانتو کتی گلدوزی شده رو می‌تونید در مجالس مهم و به عنوان لباس مجلسی بپوشید. مانتو کتی مجلسی علاوه بر اینکه پوشش پوشیده‌ای داره بسیار شیک است و به همین دلیل نیز طرفداران بسیار زیادی داره و به همین دلیل اکثر خانم‌ها به عنوان لباس مجلسی پوشیده اون رو خریداری می‌کنن.

مانتو کتی گلدوزی شده

مانتو کتی گلدوزی شده

مانتو کتی بلند

از مهم‌ترین آیتم‌های استایل یک خانم چگونگی پوشیدن مانتو‌ها هست. مانتو‌های کتی می‌تونن تاثیر زیادی روی ظاهر شما داشته باشن به همین دلیل برای انتخاب این سبک مانتو باید مدت زمان بیشتری برای اون گذاشته شود (تا در موقعیت‌های مختلف بپوشید تا جذاب تر به نظر برسید). برای دخترانی که قد بلندی دارن در انتخاب این سبک مانتو یعنی مانتو کتی بدون هیچ شکی شانس خوبی دارن، چون قد اونا کشیده‌تر و لاکچری‌تر به نظر می‌رسه. خانم‌های قد بلند هنگام خرید اینگونه مانتو‌ها بهتره که مانتو کتی شما خط‌های عمودی داشته باشه. چون این مدل بهترین انتخاب برای خانم‌های کشیده و قد بلند هست. . اما برای خانم‌های قد کوتاه اگر شما به این مدل مانتو کتی جذاب علاقه دارید می‌تونید این مانتو کتی دخترانه شیک رو با کفش پاشنه بلند بپوشید.

مانتو  کتی بلند در طرح‌های ساده و مجلسی به فروش می‌رسه، که باید گفت نمونه‌های مجلسی اون جذابیت شما رو چندین برابر خواهد کرد. اولین مورد برای انتخاب مدل مانتو کتی باید دقت زیادی کنید انتخاب رنگ مانتو که تاثیر بسیار زیادی داره رنگ مانتو کتی بسته به رنگ پوست و اندام شما تاثیر می‌گذاره. در این باره بیشتر بحث خواهیم کرد، و در بحث‌ها بیشتر با من همراه باشید.

رنگ‌های روشن بیشتر مناسب اون دسته از خانم‌هایی است که اندام فیت متناسب و لاغری دارن. استفاده از رنگ‌های روشن شما رو چاق‌تر نشان می‌دهد و خانم‌های چاق بهتره از رنگ‌های تیره برای لباس‌هاشون استفاده کنن. چون اندام اونا رو لاغرتر از آنچه هستند نشان می‌دهد.

مانتو دخترانه بلند کتی

مانتو دخترانه بلند کتی

مانتو کتی برای چه کسانی مناسب است؟

این سوال سوالی است که همه‌ی خانم‌ها در ذهن خود هر روزه تمدید و تجدید می‌کنن. اما پاسخ این سوال پیش ماست. خیر. هنگام خرید مانتو کتی بلند باید به موارد زیر توجه کنید:

  • همونطور که در پیش‌تر به شما گفتم، خانم‌های قد بلند و لاغر می‌تونن از مانتوی رنگ روشن یک دست استفاده کنن. شما چه طور اگر لاغر هستید چه رنگ مانتویی بیشتر می‌پوشید؟
  •  البته حداقل 30% خانم‌های الان چاق و یا تو پر هستن و عاشق رنگ‌های شاد هستن ولی در صورتی که نباید بیشتر رنگ‌ها شاد بپوشن، باید چه کار کنن شما می‌دونید؟ اگر می‌دونید حتما برام بنویسید. با توجه به سوالی که پرسیدم من چاره‌ای برای این مشکل پیدا نکردم به جز اینکه خانم‌هایی که سایز فری‌سایز هستن، در انتخاب مانتو کتی بلند شیک باید از رنگ‌های تیره‌تر برای انتخاب مانتو کتی استفاده کنن. اگر این خانم‌ها به این سبک مانتو علاقه‌ی شدید دارن می‌تونن از مانتو‌هایی که راه راه عمودی دارن استفاده کنن که بهترین انتخاب برای اوناست.
  • و خانم‌ها یا دختران قد کوتاه اگر علاقه‌ی شدیدی به مانتوهای بلند دارن می‌تونن این مانتو‌ها رو با کفش‌های پاشنه بلند بپوشن. البته قابل ذکر است که مانتوهای خیلی بلند استفاده نکنید چون انتخاب خوبی برای این افراد نیست. زیرا قد  اونا رو کوتاه‌تر نشان می‌دهد و حالت بدنشون رو محو می‌کنه.
  • به این نکته در مطالب اشاره کرده بودیم که اگر اضافه وزن دارید بهتره به دنبال خرید مانتوهایی باشید که برش‌های راسته و راه راه عمودی دارن استفاده کنند تا قد و اندام کشیده‌تری به خود گیرد.
  • خب یکی از اولیت‌های خرید، جنس مانتوست که در بازار انواع مختلفی وجود داره که بنا به موقعیتی که می‌خواهید از اون استفاده کنید، باید بهترین مدل اون رو انتخاب کنید. در انتخاب مانتو و جنس اون دقت داشته باشید. هنگامی که می‌خواهید مانتوی مد نظر خودتون رو انتخاب کنید باید در نظر داشته باشید نوع مانتوی شما نیاز به اتوکشی زیاد و شستشوی زیادی نداشته باشه. هم چنین باید متناسب با فصل خرید کنید. برای فصل تابستان از مانتوهای جنس نخی و برای فصل زمستان بهتره به دنبال خرید مانتوهایی با جنس ضخیم‌تر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *