Uncategorized @fa

بیش از 30 مدل مانتو زنانه که شما را شیکپوش نشان می دهد

مدل مانتو مخصوص خانمهای شیک پوش

مدل مانتو پاییزه جلو بسته بارانی زنانه جدید

 

مدل بارانی زنانه جدید

مدل بارانی پاییزه زنانه جدید

مدل مانتو دخترانه عروسکی سویت

مدل کاپشن بارانی دخترانه

مدل بارانی کوتاه دخترانه

مدل بارانی دخترانه

کاپشن زنانه شیک

کاپشن دخترانه اسپرت

کاپشن دخترانه اسپرت

8 مدل پاییزه که شما را شیکپوش نشان دهد

با وجود طرح های مختلف و زیادی که امروزه در صنعت مد و فشن هستند نگرانی برای تکراری پوشیدن تقریبا جزو دغدغه های هیچ کسی نمانده است و از آنجایی که با دانستن اصول ست کردن به راحتی می توان تیپ های مختلفی را بوجود آورد تقریبا میتوان گفت پایین لیست دغدغه های پوشش خانم ها قرار دارد.

اما همچنان دغدغه اینکه چه مدلی به ما می آید و چه مدل مانتویی استایل ما را تکمیل می کند و با پوشیدن آنها جذاب تر به نظر می رسیم در بین خانم ها وجود دارد به ویژه با تغییر فصل و آمدن مدلهای جدیدتر خرید مانتو پاییزه جلوبسته درست کمی دشوار می شود. پس با من همراه باشید که میخوام تا توان دارم برای خرید مدل مانتو پاییزه مناسب راهنماییتون کنم.

کاری سخت به نظر برسد مخصوصا برای انتخاب رنگ و پارچه که همه خانم ها درگیر این موضوع هستند. ولی مطئن هستیم با دیدن مدلهایی جدید و شیک قعا در این مطلب جدید مانتو سنتر این دغدغه برطرف خواهد شد. حتما برای دیدن این مدل مدل مانتو پاییزه همراه ما در مجله مانتوسنتر باشید.

یکی از فصل هایی که به جرئت میتوانم بگم بهترین و جذاب ترین استایل ها را در خود جا داده است فصل پاییز است. به همین دلیل با اومدن فصل پاییز بیش از قبل ذوق دارم و مطمئنم شما هم مشتاق هستید که با ترند ها و مدل مانتو های پاییزه در این فصل دوست داشتنی شیک تر از همیشه به نظر برسیم.

کلی وقت داریم تا درمورد انواع مدلهای پاییزه با هم بگیم و لذت ببریم اما حائز اهمیته که به یکی از پرطرفدار ترین و خوشگل ترین مدلها که چهار فصل خوشگل ترین تیپ ها را برای ما به ارمغان می آورد هم صحبت کنیم؛ بله دقیقا منظورم مدل پاییزه انواع مانتو جلو بسته است که همیشه طرفداران خود را دارد و جذاب ترین استایل ها را بوجود می آورد.

مدلهایی برای خانم های قد کوتاه

اگر دقت کرده باشید امروزه مانتو های زیپ دار و یا مدلهایی که دارای دکمه های ثابت هستند خیلی بین خانم ها طرفدار پیدا کرده است. اما هر چند هم این طرح ها خوشگل باشند برای خانم هایی که قد کوتاهی دارند اصلا مناسب نیست. همچنین در انتخاب مانتو پاییزه دقت داشته باشید که نه خیلی بلند باشد نه خیلی کوتاه. قد مانتو تا روی زانوی شما باشد کاملا مناسب است.

علاوه بر این شما می توانید از مدلهای جلوبسته پاییزه استفاده کنید که از کمر به پایین گشاد و کلوش هستند و مدلهای راه راه چرا که نه تنها قد شما را بلند نشان می دهند بلکه ظاهر شما را هم جذاب تر و شیک تر جلوه می دهند.

مدلهای ویژه برای خانم های قد بلند

برم سر اصل مطلب، خیلی ها فکر می کنند که چون قد بلند هستند مدلهای بلند گزینه خوبی برای آنها است اما باید بگم به شما که مدل مانتو پاییزه هایی که خیلی بلند هستند خیلی انتخاب درستی نیست چون شما را بیش از قبل بلند تر نشان می دهند.

همچنین مانتو های خیلی کوتاه گزینه مناسبی برایشما نیستند چون پا های شما را بلند تر جلوه می دهد. جدا از قد مدل میزان گشادی مانتو جلو بسته هم خیلی مهم است؛ اگر قد بلندی دارید بهتر است از پوشیدن مدل های گشاد خودداری کنید چون اندام شما را درشت تر نشان می دهند. البته خانم های شیک پوش حتما در نظر داشته باشید که گاهی اوقات فقط با ست کردن درست و صحیح می توانید هرچیزی که دل تان می خواهد بپوشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

اگر شما هم این فصل پاییز در به در به دنبال مدل های جلو بسته یک برای کمد خود هستید حتما یه دور تو فروشگاه مانتوسنتر بزنید که کالکشن پاییزه 1401 مانتو سنتر جذاب ترین مانتو پاییزه جلو بسته ها را، از کوتاه گرفته تا بلند در اواع طرح ها و مدل های خاص و شیک و منحصر به فرد، برای شما دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *