دسته‌بندی نشده

با شال و روسری چی بپوشیم؟

با شال و روسری چی بپوشیم

پوشش و خوش پوش بودن همیشه و هر زمان یکی از دغدغه های ما خانم ها است. چه در وقت خرید و چه وقتی که می خواهیم خود را برای مجلس، محل کار، یا یه قرار ساده با دوستانمون آماده کنیم این مسئله که چقدر ظاهر و استایل ما می تواند درمورد شخصیت ما بگوید انتخاب و ست کردن آیتم های مختلف در تیپ مان را برای ما بسیار سخت می کند. برای خانم هایی که از شال و روسری در تیپ روزمره خود استفاده می کنند قطعا می دانند که این اکسسوری زیبا تاثیر فوق العاده زیادی بر روی ظاهر دارد و اولین چیزی است که در ظاهر هر خانم توجه را به خود جلب می کند. به همین دلیل انتخاب اینکه با شال و روسری خود که همین چند روز پیش خریدیم چی بپوشیم یا با مانتوی خود چه شال و روسری ست کنیم خیلی تصمیم سختی است اما فقط در صورتی که اصول ست کردن این پوشیدنی زیبا را ندانیم. امروز با کلی ذوق و سلیقه و نکته های جالب اومدم برای شما عزیزان این سوال همیشگی و سخت رو که با شال و روسری خود چی بپوشیم جواب بدم پس با من همراه باشید تا در خرید و آماده شدن کمتر زمان رو از دست بدید!!

ست شیک زنانه مانتو با شال

ست شیک زنانه مانتو با شال در سایت مانتو سنتر

ست مجلسی شیک مانتو و شال

ست مجلسی شیک مانتو و شال در سایت مانتو سنتر

نکات مهم در ست کردن شال و روسری

  • با مانتو های طرحدار و یا شلوغ بهتر است از شال و روسری های سنتی یا طرحدار و فانتزی استفاده نکنید چرا که ظاهر شما را شلوغ جلوه می دهد. در عوض ست کردن مانتوی طرحدار با شال و روسری های ساده و بدون طرح آراستگی و هارمونی خاصی در ظاهر شما ایجاد می کند.
    شال زنانه ساده شیک

    شال زنانه ساده شیک در سایت مانتو سنتر

  • همیشه به نوع و مدل بستن شال و روسری خود بسته به مدلی که پوشیده اید خیلی توجه کنید و حتما با توجه به اصول این کار را بکنید چون شاید باور نکنید اما خیلی در ظاهر و استایل شما تاثیر دارد

(برای مثال شما می توانید روی مانتو های طرحدار با خرجکار شال خود را با مدل ساده و عامیانه ببندید. یا با مانتو های کتی بستن شال یا روسری با گره های بزرگ جلوه خاص و منحصر به فردی به تیپ شما می دهد. اگر هم جزو آن دسته هستید که دوست دارید شال یا روسری خود را پشت گردن ببندید پیشنهاد میکنم با مانتو هایی که یقه سایز بزرگ دارند از این مدل استفاده کنید.)

  • با مانتو های گشاد و یا اورسایز پیشنهاد می دهم که از شال های بلند برای ست کردن آنها استفاده کنید. مخصوصا برای خانم های که قد بلندی دارند چرا که این ترکیب زیبایی خیلی خاصی در ظاهر شما بوجود می آورد.
    ست لباس زنانه شیک

    ست لباس زنانه شیک در سایت مانتو سنتر

  • با مانتو های سنتی یا گشاد به هیچ وجه تا جایی که میتوندی از روسری های کوچک استفاده نکنید. هرچند اگر به این روسری ها علاقمند هستید می توانید آنها را با مانتو های کوتاه، کتی و یا کت و دامن ست کنید و استایل خاص و به روزی داشته باشید.

نحوه ست کردن رنگ ها

قطعا مهم ترین و اصلی ترین بخش ست کردن لباس آشنایی با اصول رنگ شناسی است. رنگ ها نه تنها می توانند نمایناگر شخصیت شما باشند بلکه ترکیب رنگ ها به آسانی در صورتی اصولی ست شدن می تواند آراستگی و زیبایی خاصی را در ظاهر بوجود بیاورد و برعکس غیر اصولی ست کردن می تواند یک استایل را کاملا به هم بزند. پس باید خیلی به انتخا رنگ شال و روسری و ست کردن آن با باقی آیتم های استایل توجه داشت.

شال زنانه طرح دار

شال زنانه طرح دار در سایت مانتو سنتر

رنگ های مکمل

بهترین روش ترکیب کردن رنگ، ترکیب رنگ های مکمل با هم دیگر است که می توانید درمورد آن در نوشته ست کردن لباس زنانه بیشتر یاد بگیرید.

سبز

برای مثال برای ست کردن مانتو با شال سبز شما می توانید از رنگ قرمز که رنگ مکمل سبز است استفاده کنید و تیپ شیک و جسورانه ای داشته باشید.

جدید ترین مدل شال زنانه

جدید ترین مدل شال زنانه در سایت مانتو سنتر

قرمز

قرمز نه تنها با رنگ سبز ترکیب خیلی شیک و فوق العاده خاصی بوجود می آورد بلکه با رنگ سرمه ای نیز می تواند جذابیت خاصی به ظاهر شما بدهد و تیپ شما را باکلاس تر و لاکچری تر جلوه دهد.

خرید شال و روسری شیک

خرید شال و روسری شیک در سایت مانتوسنتر

نارنجی

ترکیب رنگ نارنجی با رنگ طوسی و خاکستری یکی از پر طرفدار ترین و شیک ترین ست هاست که یک استایل ساده رو به راحتی از این رو به اون رو میکند.

شال دخترانه جدید

شال دخترانه جدید در سایت مانتو سنتر

آبی

رنگ مورد علاقه خودم و رنگ محبوب بین خانم های جوان که آراستگی و زیبایی خاصی را در استایل هر خانمی ایجاد می کند. شما می توانید رنگ آبی را با کرمی ست کنید و تیپ شیک و باوقار داشته باشید.

شال زنانه خاص جدید

شال زنانه خاص جدید در سایت مانتو سنتر

سفید

رنگ سفید که یکی از رنگ های خنثی است به راحتی با هر رنگ دیگری ست میشود و جذاب ترین ترکیب ها را بوجود می آورد. هرچند بهتر است که رنگ سفید را با مشکی ست نکنید و به جای این رنگ از  قرمز، آبی روشن، سبز و یا سرمه ای و یا از شال های طرح دار رنگی با رنگ غالب سفید استفاده کنید.

ست مانتو با شال زنانه جدید و شیک

ست مانتو با شال زنانه جدید و شیک در سایت مانتو سنتر

ست کردن رنگ شال و روسری با کیف

یکی دیگر از اکسسوری هایی که در استایل خانم ها خیلی تاثیر دارد و جذابیت و شیک بودن هر تیپی را دو چندان می کند کیف است. حتما ست های شال و کیف یا روسری و کیف را در فروشگاه ها دیده اید که گزینه خیلی عالی ای برای خانم هایی است که زیاد وقت ست کردن رنگ ها را ندارند و یا خیلی با اصول رنگ شناسی آشنا نیستند. جدا از این ست ها شما می توانید خیلی از کیف خود کمک بگیرید. چطور؟ شما می توانید رنگ شال یا روسری خود را با توجه به رنگی که توی کیف به کار برده شده است و یا برعکس انتخاب کنید که قطعا پروسه ست کردن رو برای شما راحت تر و سریع تر می کند.

در ادامه یک سری ست های جذاب کیف و شال را برای شما خانم های خوش استایل گذاشتم که می توانید آنها را با بهترین قیمت در سایت مانتو سنتری خریداری کنید.

شال و کیف ست جدید

شال و کیف ست جدید در سایت مانتو سنتر

ست شال و کیف مجلسی

ست شال و کیف مجلسی در سایت مانتو سنتر

ست شال و کیف دخترانه

ست شال و کیف دخترانه در سایت مانتو سنتر

شال کیف ست

شال کیف ست در سایت مانتوسنتر

خرید شال و روسری زنانه

خرید شال یکی از مهم ترین قدم ها در رسیدن به استایل ایده آل و خوش پوش بودن است. گاهی وقت ها پیش می آید که یک مدل شال آنقدر طرح خاص و زیبایی دارد که نمی توانیم چشممان را از آن برداریم اما خب ممکن است نتوانیم آن شال را با چیز خاصی ست کنیم و یا به تیپ و صورت خودمان نیاید. بنابراین باید در هنگام خرید خیلی توجه کنیم. قبل تر به رنگ ها و نحوه ست کردن آنها اشاره کردم شما می توانید با استفاده از همون نکات در انتخاب رنگ موفق باشید. اما پارامتر دیگری که خیلی اید به آن توجه کرد صورت خودمان است. باید دقت کنیم که آیا مدل شالی که دل تو دل نداریم اون رو بخریم و استایل شیکی با اون بوجود بیاریم به رنگ پوست ما میاد یا نه!!

ست مانتو و شال زنانه شیک

ست مانتو و شال زنانه شیک در سایت مانتو سنتر

برای پوست های روشن و سفید

بهترین گزینه برای این رنگ پوست ها آبی، قرمز یا سبز است. پیشنهاد میکنم که از شال و روسری هایی با رنگ روشن یا کمرنگ استفاده نکنید چرا که باعث می شوند که پوست شما بی حال و کدر به نظر بیاید. هرچند اگر طرفدار پر و پا قرص رنگ های روشن هستید می توانید ز مدل شال هایی که طرح دار هستند استفاده کنید تا صورت شما را شاداب جلوه دهد.

شال زنانه طرحدار شیک

شال زنانه طرحدار شیک در سایت مانتو سنتر

برای پوست های سبزه و گندمی

خانم هایی که توی این دسته قرار دارند می توانند تقریبا هر رنگی که می خواهند را بپوشند البته با توجه به اینکه آیا می خواهند پوست آنها روشن تر شود که می توانند از مدل شال و روسری هایی با رنگ های روشن استفاده کنند، یا می خواهند تیره تر به نظر برسند که برعکس می توانند از رنگ شال و روسری های تیره تر استفاده کنند. اگر می خواهید رنگ واقعی پوست خودتون هم حفظ بشه رنگ های سبز و آجری روشن انتخاب عالی برای شما هستند.

شال زنانه شیک و جدید

شال زنانه شیک و جدید در سایت مانتو سنتر

شال زنانه ساده جدید

شال زنانه ساده جدید در سایت مانتو سنتر

برای پوست های تیره

خانم هایی که پوست تیره ای دارند نیز بهتر است برای جلوگیری از کدر و بی حال جلوه دادن صورت خود زیاد از رنگ های تیره و مات استفاده نکنند. در عوض رنگ هایی مثل خاکی، بنفش، زرد و آبی کاربنی زیبایی شما را چندین برابر خواهند کرد.

خرید شال زنانه ساده

خرید شال زنانه ساده در سایت مانتو سنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *