Uncategorized @fa

مانتو با چی بپوشیم ؟

مانتو با چی بپوشیم

مانتو با چی بپوشیم ؟ یکی از مسائلی که به صورت روزمره ذهن ما خانم ها را هر لحظه که تصمیم میگیریم برویم بیرون را درگیر می کند این است که جذاب و شیک به نظر برسیم؟! این واقعیت رو که داشتن هارمونی و هماهنگی در استایل باعث می شود تاثیر گذارتر و شیک تر به نظر برسیم را هر خانمی می داند. ولی جالب است بدانید که ست کردن لباس زنانه اصولی و داشتن ظاهری آراسته در عین زیبایی به آدم حس خیلی خوبی می دهد و اعتماد به نفس شما را هم بالا می برد.

1

همچنین دانستن اصول و روش درست ست کردن مانتو باعث می شود که خرج های جانبی و بیهوده تان کم تر شود و بهینه تر برای استایل خود خرید کنید چون حتی اگر گران ترین مدل لباس ها را هم داشته باشید بدون آشنایی با اصول پوشیدن نمی توانید آراستگی و زیبایی لازم را در استایل خود ایجاد کنید.

اصول و روش درست ست کردن بحث خیلی جذاب و مفصلی است اما اگر میخواهید بدانید که با مانتو چی بپوشیم و اینکه چگونه مانتو را ست کنید ، که یکی از اصلی ترین بخش های پوشش ما است و همه چیز از آن شروع می شود، در ادامه این نوشته با من همراه باشید چون قصد داریم در عرض چند دقیقه به شما کمک کنم استایل تان را متحول کنید!!

ست زنانه و دخترانه جذاب

ست زنانه و دخترانه جذاب

اصول ست کردن لباسها

قبل از هرچیزی لازم است که بدانید چه نوع لباس هایی به اندام شما می آید. چون مهم تر از اینکه مانتو را با چه نوع اکسسوری و یا شلواری ست کنید این است که مدل متناسب با اندام خود را انتخاب کنید که زیبا تر از هر وقتی به نظر برسید.

من کوتاه قدم مانتو با چی بپوشیم

اگر قد کوتاه و یا اندام درشتی دارید برای قد بلند و لاغر به نظر رسیدن بهتر است که از لباس های تنگ و یا خیلی اندامی خودداری کنید. تا جایی که می توانید مانتو های طرح دار نپوشید ولی اگر به این سبک علاقمند هستید می توانید مدل هایی با راه های عمودی انتخاب کنید. همچنین رنگ های تیره و نرم بهترین انتخاب برای شما هستند.

اگر هم می خواهید چاق تر به نظر برسید پیشنهاد می کنم که مانتو هایی که طرح دار هستند و رنگ های روشن را بیشتر بپوشید. مانتو هایی که مدل دار یا پلیسه ای هستند را استفاده کنید و کفش های پاشنه کوتاه و ظریف را برای رسیدن به ظاهر دلخواه تان به پا کنید. البته همچنین در نظر داشته باشید که سر تا پا یک رنگ نپوشید.

استایل شیک دخترانه

استایل شیک دخترانه

اصول ست کردن رنگ مانتو

درصد بیشتر مشکل خانم ها در ست کردن با سایر آیتم ها مختص به انتخاب و ست کردن رنگ آنها است. امروزه انقدر تنوع رنگ ها زیاد شده است که می توانید به سلیقه خود و شناخت تناسب رنگ ها و رنگهای مکمل، ست های بسیار زیبا و جذابی را برای خود بوجود بیاورید.

اگر به استایل های جسورانه علاقه دارید شما می توانید رنگ های مکمل را با رنگهای متضاد شان ست کنید مانند بنفش و زرد که یکی از شیک ترین و مورد توجه ترین استایل ها را برای شما به وجود می آورد.

یا نه اگر دوست دارید ظاهر تان را ساده و مینیمال نگه دارید می توانید از رنگ های نزدی به هم یا به عبارتی رنگهایی که در یک طیف هستند را برای استایل خود انتخاب کنید.

ست کردن رنگ مانتو با سایر آیتم های استایل

در جواب این سوال مهم که با مانتو چی بپوشیم قطعا بابد به رنگ ها و ترکیب کردن آن هم فکر کنیم. ترکیب رنگ مناسب قطعا توانایی ایجاد استایل خاص برای هر خانم شیک پوش و با سلیقه را دارد. در ادامه تعدادی از ترکیب رنگ ها و نمونه مانتوسهایی در این مایه را بررسی و از شما دعوت میکنم همرا با مانتوسنتر باشید.

مانتو سفید با چی بپوشیم

رنگ سفید خنثی است یعنی شما می توانید آن را با هر رنگی که دوست دارید ست کنید. هرچند بهتر است که تا جایی که می توانید رنگ سفید را با رنگ های تیره به ویژه مشکی ترکیب نکنید. در عوض می توانید از رنگ های روشن، پاستلی و ته رنگ ها استفاده کنید مانند سرمه‌ای، آلبایلویی، سبز، فیروزه ای و … .

مدل مانتو شیک و باکلاس ساده

مدل مانتو شیک و باکلاس ساده

مانتو رنگ مشکی با چی بپوشیم

برای ساخت استایل زیبا و جذاب بهتری است مانتو هایی که رنگ مشکی دارند را با رنگ های شاد (مثل لیمویی، آبی، زرشکی، قرمز، سبز و …) ترکیب کنید و از ترکیب آن با رنگ های تیره تا جایی که ممکن است خودداری کنید.

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

مانتوی رنگ خاکستری یا طوسی با چی بپوشیم

حالا که بحث ست کردن رنگ های خنثی است بهتر است رنگ طوسی و خاکستری را هم از یاد نبریم. شما می توانید از رنگ های روشن و گاها مشکی برای بوجود آوردن ترکیب شیک با رنگ طوسی یا خاکستری استفاده کنید. جدا از رنگ قهوه ای که اصلا با رنگ طوسی و خاکستری جور نمی شود شما می توانید از هر رنگی برای ست کردن با مانتو طوسی استفاده کنید. رنگ های صورتی و زرشکی به خوبی با طوسی و خاکستری ست می شوند و ظاهر شما را خیلی دوست داشتنی و شیک جلوه می دهند.

مدل مانتو ساده جدید

مدل مانتو ساده جدید

مانتوی رنگ آبی با چی بپوشیم

رنگ مورد علاقه خانم هایی که استایل آرامی دارند. شما می توانید این رنگ زیبا و دلنشین را با رنگ های مکمل آبی یعنی، زرد لیمویی، خردلی، نارنجی و قرمز استفاده کنید استایل فوق العاده زیبایی داشته باشید.

مدل مانتو شیک و باکلاس ساده

مدل مانتو شیک و باکلاس ساده

مانتو قرمز با چی بپوشیم

رنگ قرمز یکی از محبوب ترین رنگهاست که بعید میدونم کسی باشد که به آن علاقه نداشته باشید. اگر سبه سبک ماکسیمال علاقه دارید می توانید رنگ قرمز را با مکمل خود یعنی سبز ست کنید و با پوشیدن آنها توجه همه را به خود جلب کنید. رنگ قرمز با هر رنگ دیگری ست شود تیپ شما را شاد و پر انرژی جلوه می دهد. هرچند بهترین ترکیب و همراه با این رنگ پرطرفدار استفاده از رنگ های خنثی به ویژه مشکی و سفید است و صد البته رنگ طوسی و خاکستری.

مانتو پاییزه 1401

مانتو پاییزه 1401

مانتو سبز با چی بپوشیم

همانطور که قبلا اشاره کردم مکمل رنگ سبز قرمز هستش که ترکیب بسیار زیبا و چشم نوازی با هم ایجاد می کنند. البته شما می توانید از رنگ زرد هم برای ست کردن با سبز استفاده کنید هارمونی خیلی شیکی در تیپ و ظاهر خود بوجود بیاورید.

مانتو جدید ۱۴۰۱

مانتو جدید ۱۴۰۱

با مانتو رنگ بنفش با چی بپوشیم

قطعا رنگ سال را نباید از یاد ببریم که با رنگ های صورتی، سرخابی و یا طیف های روشن تر یا تیره تر این رنگ تریکب فوق العاده شیک و زیبایی در استایل شما بوجود بیاورد.

مدل مانتو جدید و به روز

مدل مانتو جدید و به روز

مانتوی بلند با کیف و کفش و شال

این روزا انقدر تنوع مانتو های بلند بسیار زیاد شده است که شما می توانید با هر سلیقه و سبکی که دوست دارید بهترین ترکیب ها را بوجود بیاورید. فقط بستگی دارد که قصد دارید چه استایلی داشته باشید و مجلسی به نظر برسید یا رسمی، یا اسپرت.

شما با پوشیدن یه جفت کفش پاشنه بلند با شلوار جذب و مانتو های بلند جلو باز که خرجکار ظریف دارند می توانید شیک ترین استایل مجلسی را برای مهمانی های خود و یا شام در رستوران و … داشته باشید.

یا اگر میخواید استایل اسپرت تری داشته باشید مانتو های بلند جلو باز و اسپرت خود را با شلوار لوله یا مام استایل جین و یه جفت کفش اسپرت ست کنید و ظاهر خود را ترند و به روز جلوه دهید.

مانتو پاییزه بلند چهارخانه

مانتو پاییزه بلند چهارخانه

 

مدل مانتو بلند ساده

مدل مانتو بلند ساده

 

مدل مانتو بلند

مدل مانتو بلند

 

مانتو بلند جلو بسته

مانتو بلند جلو بسته

 

مدل مانتو بلند ساده جلو بسته

مدل مانتو بلند ساده جلو بسته در سایت مانتو سنتر

جدیدترین مانتوها

مانتو دخترانه کتان گلدوزی کد 2371 به خه توه ر

797,000تومان
  • کد:2371
  • نام محصول :(بختور) اسم کردی به معنی کامران
  • جنس پارچه : کتان لمه

سایز دورسینه دوربازو دورکمر قد
یک 108 36 73
دو 112 40 73

ست مانتوی کوتاه با کیف و کفش و شال

می خواهید یک استایل دخترانه و مجلسی با مانتوی کوتاهیی که خریدید داشته باشید به راحتی می توانید آن را با یه جفت کفش پاشنه بلند و شلوار لوله یا مام استایل ست کنید و به ظاهر دلخواه تان برسید. یا نه اسپرت پوش هستید خیلی همراحت تر مانتو شومیزی خود را با شلوار جین و یک جفت کفش کتونی ترکیب کنید و یک کیف اسپرت و دخترانه هم انتخاب کنید و واو… جذاب ترین و شیک ترین تیپ اسپرت را برای خود بسازید. در ادامه یه سری از جذاب ترین ست ها با مانتو کوتاه را برای شما آورده ام که می توانید هر کدام را با بهترین قیمت در سایت مانتوسنتر خریداری کنید.

مانتو کوتاه دخترانه

مانتو کوتاه دخترانه

 

مانتو کوتاه شیک

مانتو کوتاه شیک

 

مدل مانتو کوتاه دخترانه

مدل مانتو کوتاه دخترانه

 

مانتو گشاد کوتاه اسپرت

مانتو گشاد کوتاه اسپرت

 

مانتو کوتاه اسپرت دخترانه

مانتو کوتاه اسپرت دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *