مدل مانتوی دخترانه

مانتو دخترانه اسپرت شیک و جدید

مانتو دخترانه اسپرت شیک و جدید

مانتو دخترانه اسپرت شیک و جدید

مانتو سنتری های عزیز در مورد مدل مانتو های جدید برگشتیم پیش شما عزیزان مانتو سنتر در سال 1401 با جدیدترین مدل های مانتو اسپرت دانشجویی و … نخی با تنوع بی نظیری از نظر طرح و رنگ های مختلف در فروشگاه  موجود ساخته ایم. با معرفی چندین مدل جدید که شما می توانید از طریق سایت ثبت سفارش را انجام دهید.

انواع مدل مانتو دخترانه شیک اسپرت انتخاب هر خانم شیکپوشی است. این مطلب برای یک خانم چالش همیشگی بوده است که ساعت های زیادی به دنبال بهترین مدل مانتو ها در بین مغازه ها و پاساژ ها شهر و در نهایت هم 80% خانم ها نتوانسته اند مانتو های مورد نظرشان را پیدا کنند.

مانتو اسپرت :بیشتر دخترای دهه ی 80  طرفدار تیپ های اسپرت و تقریبا پسرانه هستند. و حداقل باید در کمد لباس هایشان یک دست لباس اسپرت داشته باشند. که باید به موقعیت های زمانی مثل بازار رفتن های ساده و یا پیاده رویی روزانه تا بتوانند در آن به راحتی حرکت کنند و حتی استایل راحت و به خصوصی دارد. یک مانتو دخترانه ساده باید طرحی ساده داشته باشد. تا در استایل های متعدد دیگری کاربرد داشته باشند. رنگ این مدل مانتو ها می توانند گرم باشند مثل :قهواه ای ،مشکی ،زرد و قرمز هستند که برای هر استایلی کارد دارند.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت در مانتوسنتر

در این مطلب ما  جدیدترین و شیکترین مدل مانتو های اسپرت با  طرح های زنانه و دخترانه و مدل های متنوع با ما همراه باشید. امیدوارم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرد. هنگام خرید مانتو اسپرت شیک باید قد کافی گاهی بلند و البته دکمه دار باشد. اگر شما از خانوم هایی هستند. که از نظر پوشش خود حساس هستید و تاکید زیادی روی پوشش رویه دارید. مدلی انتخاب کنید که همراه با یک شومیز بلند پوشیده شود.

شما عزیزان با انتخاب مانتو هایی با رنگ و طرح متفاوت می توانید استایل های مختلفی بسیازید. و فقط کافی است رنگ شلوار و یا کیف را تغییر بدهید. برای رنگ هم بهتر است . به دنبال تضاد و متضاد رنگ ها روشن و تیره انتخاب کنید. مثلا: مانتوی کرم با رنگ توسی خیلی شیک به نظر برسد. ثانیا مانتو های کتی از ترند های امسال بودند که اغلب مدلهای رنگی آن را می توان با کتانی هاید سفید ست کرد.

عکس مانتو جدیدبلند اسپرت

عکس مانتو جدیدبلند اسپرت در مانتوسنتر

مدل مانتو جلو بسته اسپرت دخترانه

مدل مانتو جلو بسته اسپرت دخترانه در مانتوسنتر

مدل مانتو اسپرت دانشجویی

مدل مانتو اسپرت دانشجویی در مانتوسنتر

مدل مانتو اسپرت جدید

مدل مانتو اسپرت جدید در مانتوسنتر


مدل مانتو کتی اسپرت

مدل مانتو کتی اسپرت در مانتوسنتر

مانتو شیک و اسپرت

مانتو شیک و اسپرت در مانتوسنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *