مدل مانتوی دخترانه

56 مدل مانتو دخترانه با قد بلند و شیک مناسب دخترخانمهای شیکپوش

انتخاب مانتو دخترانه با توجه به اندام

میبینم که دیگه بهار اومده یکی یکی دارید دنبال مدل مانتوی دخترانه جلوبسته میگردید. خب حق با شماست یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو  دخترانه بلند به آن دقت کنید، و  اندام و قدتان است. میدونم که دخترا این دوره همشون مثل خودم خوشکل خوشتیپ هستن. و می خواهند مانتو های تکی برای خود انتخاب کنند و بپوشند تا خوش اندام تر و خوشکل تر دیده شوند.

 انتخاب بلندی مانتو با قد شما  رابطه ی عکس دارد. اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتو های کوتاه دوری کنید. همین بس اگه جای شما بودم خیلی شانس داشتم خب من بیشتر قد کوتاه واسه خانوما می پسندم. خیلی خوبه واسه نوع مدلهای بلند تازه تنوع های زیادی وجود داره.  اما اگر قد بلندی دارید مانتو هاییی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده  شما عزیزان خواهد بود.

مانتوی مناسب برای قد بلندها

یعنی یکی از دغدغه های خانم های قد بلند واسه خرید مانتو انتخاب مدلی برای قد بلندشان است . خب چرا؟ قد بلندم یه سری ویژگی های خوب خودشو داره. اگر قد متوسط رو به بلند دارید بهتر است از راهنمای مدل مانتو جدید برای خانم های قد بلند را مطالعه کنید و با من همراه باشید. 

تا وقتی که من شما عزیزان را راهنمایی کنم  تا  مانتوی  انتخابی مطمئین و شایسته ای برای خودتان  داشته باشید. یک نکته خاص برای خانم های قد بلند اینه که به هیچ عنوان خانما دقت داشته باشید به هیچ عنوان  مانتو و شلوار های دخترانه که خیلی دوسشون دارید از سلیقه ی خود را به چالش بکشید.

اصلا خودتونو چرا سرزنش میکنید برای سلیقه پسند خود . از رنگ های تضاد و خاص استفاده کنید یه نکته به شما بگم دخترا  اگر در انتخاب مانتو شلوار هایتان از یک رنگ استفاده کنید هم رو فرم تر میشه و هم  بلندتر دیده میشوید.

ولی اگر از تنوع رنگ ها زیاد خوشتون میاد یعنی  از هارمونی رنگ ها برای  استایل خود می توانید یک سبک خاص و لاکچری بسازید. دیگه کاری نداره؟با من همراه باشید تا با مدل های خوشکلی آشناتون کنم.

مانتو های بلند

مانتو زنانه جلو بسته زنانه یک لباس شیک و کاربردی است که برای چندین دهه در کمد لباس های بسیاری از خانم ها جزء انتخاب های اصلی بوده است. Manteau یک کلمه فرانسوی است که به معنای “کت” است و مدلی که دکمه دار باشه میشه گفت نوعی کت است که معمولاً تا زانو یا وسط ساق پا می افتد.

مدلهای دکمه دار دخترانه معمولا از پارچه های گرم و بادوام مانند پشم، توید یا ترمه ساخته می شود که آن را برای هوای سردتر عالی می کند. دکمه‌های جلوی کت هم عناصر کاربردی و هم عناصر تزئینی را اضافه می‌کنند و به پوشنده این امکان را می‌دهند که به راحتی کت را باز و بسته کند تا دمای بدن خود را تنظیم کند و در عین حال به ظاهر کلی ظاهری ظریف می‌بخشد.

یکی از پرطرفدارترین مدل های مانتو دخترانه ، مدل دوبل است که دارای دو ردیف دکمه موازی است که در جلوی مانتو روی هم متقاطع هستند. این سبک از قرن 18 رایج بوده است و اغلب با لباس های نظامی یا دریایی همراه است. با این حال، مانتوهای دکمه دار از آن زمان به بعد تکامل یافته اند و انواع مختلفی از سبک ها، از کلاسیک و ظریف گرفته تا مدرن و تند را شامل می شوند.

این مدل را می توان برای طیف وسیعی از موقعیت ها، از گردش های غیررسمی گرفته تا مراسم رسمی پوشید. بسته به موقعیت می توان آن را بالا یا پایین پوشاند و می توان آن را با انواع لوازم جانبی مختلف ست کرد تا ظاهری منحصر به فرد و شخصی ایجاد کند.

به طور کلی یک لباس همه کاره و جاودانه است که هم سبک و هم کارایی را ارائه می دهد. چه به دنبال یک کت کلاسیک و شیک باشید و چه به دنبال یک لباس استیشن مدرن و هیجان‌انگیز باشید، مطمئناً مانتو هایی که این طرح رو دارند برای سال‌های آینده جزء اصلی کمد لباس شما خواهد بود.

اینجا قراره که با  یه سری کار های خوشکل بمب آشناتون کنم.  در کنار 7  مدل مانتو جلو بسته دخترانه (شیک و ساده،اسپرت و مجلسی، کوتاه و بلند) در مورد مزایا و معایب این مدل مانتو  و کاربرد های آن صحبت کنیم پس این سری مطالب که پایین هست از دست ندین البته اگر به این سبک علاقمند هستید با ما (مانتو سنتر) همراه باشید.

مدل مانتو جلو بسته

قبل هر چیز باید گفت مانتو های جلوبسته از جمله( کوتاه یا بلند بهار یا پاییزه) این است که به دو دسته تقسیم میشود که در اینجا به آن ها اشاره میشود. تا هر ضعفی که در استایل شما است به طرف شود . بریم؟

مدلهای بلند و اسپرت

میدونم که این سبک مانتو خیلی پر طرفداره خودمم یکی که عاشق این سبک هستم . این مانتو ها اغلب کوتاه اسپرت و ساده از الیاف نخی هستند. که اینگونه مانتو ها در دانشگاه ها و جمع دوستانه به خاطر راحتی که دارد از آن بیشتر استفاده میکنند. توام چطور از این استایل خوشت میاد مطمئنم که خوشت میاد اگه تنخوراشونو ببینی حتما خوشت میاد. یه چیز دیگه ام هست که  اینگونه مانتو ها هیچ وقت از مد نمی افتند چون که به خاطر راحتی و زود ست شدن با هر روسری و شلوار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است . اگر چه باید با شال کیف و کفش ساده ست کرد ولی د رمواقع اضطراری خیلی دم دستی هستند.

مانتو جلوبسته اسپرت

مدلهای مجلسی و رسمی

خب حقیقت باید بگم که خیلی از این مانتو جلو بسته ها و یا همان مجلسی خوشم میاد . ولی اصلا به استایل من نمیاد. این مانتو ها که به تیپ بلند هم معروف هستند .تو این یکی دوسال   طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد . این مانتو ها بلند جلو بسته اند اما اغلب از جنس های مجلسی مثل انواع کرپ و کرپ کش تهیه میشوندو بعضی از آنها از یک خرج کار خوبی مثل سوزن دوزی  و خوشکلی استفاده شده است. این ویژگی واقعا به دلم نشست . خب خوبه دیگه چیکار کنم . میدونم که شما هم خیلی دوسش دارین . این مجموعه از مانتو ها بیشتر برای خانم ها در مجالس به جای مانتو از آن استفاده می کنند.  این مدل  مانتو ها خانم ها را سنگین تر و رنگین تر نشان میدهند. و می توانید  با کیف و کفش رسمی تر ست کنید.

مانتو جلو بسته مجلسی

 

مدلهای مخصوصی دانشگاه و محل کار رسمی

بهترین گزینه برای مانتو های اسپرت بلند و یا کوتاه  جلوبسته  برای محیط های رسمی و اداری مثل دانشگاه ،مدرسه و یا محیط کار است این مورد بخصوص به خاطر دکمه دار بودن مانتو موقع پوشیدن در همه ی مکان ها خیلی راحت و آسوده می توان رفت آمد کرد و دیگر مجبور نیستید هنگام نشست و برخواست مدام نگران این باشید که لای دکمه مانتو هایتان باز باشد یا بماند. از این همه ویژگی ها ی این مانتوی دخترانه بلند در کمال سادگی و کاملا منطق بر محیط های عملی و اداری است.

مانتو جلو بسته رسمی

مدلهای مناسب دور همی های دخترانه و دوستانه

دختر خانو م های گل  شما هم مثل من دوستای خوبی دارید و زود زود میرید بیرون ؟ همه ی ما در کل روزمرگی خود قرار های دوستانه ی زیادی داریم و وقتی قرار است با دوستان یک دور همی داشته باشیدلازم نیست که دیگر نگران تیپ هایتان باشید  از جمله رسمی بودن و مجلسی بودن و یا لاکچری بودن لباس هایتان باشید. بر خلاف همه ی این موارد باید روی سادگی و تیپ ظاهری افراد در جمع  دوستانه ی خود به راحتی و در صورت صمیمانه ترین وضعیت وقت خود را با دوستانتان بگذرانید. و نکته ی دیگری که باید به آن اشاره نمود این است با مانتو های ساده می توان ب شال و روسری و کیف کفش های ساده و با رنگ های شاد ست کنید.

مانتو جلو بسته دخترونه

مدلهای مناسب تفریح با دوستان

قبول دارید پیک نیک یا طبیعت گردی با دوستان حال هوای مخصوص  به خود را دارد .در تفریح و گردش بخصوص وقتی از نوع خارج از شهر آن راحتی لباس اولین و مهم ترین مسئله است، این که مدام لباس به دست پای شما بپیچد. و البته با بهتیرن قیمت یعنی به قیمت مناسب که دیگر در مکان هایی که هستیم نگران نشست برخواستمان نباشید و یا رعایت کنید که خراب نشود. اینجاست که شما خانم ها احتیاج به یک مانتو اسپرت نخی و جلو بسته دارید که به داد شما برسد. و به دنبال یک مانتو هستید که شما باید حس آزادی و راحتی و سبکی داشته باشید.

مانتو جلو بسته دخترونه

 

انواع مانتو های جلو بسته فقط شامل اسپرت، نخی ساده نیست بلکه شامل مدل های بلند مجلسی یا مزونی هم می شود. و دسته ی دوم هم شامل مدل های  مهمانی و مجالس  رسمی هم می شود. شک نکنید که کمد شما هم مثل کمد من مانند یک جعبه ی آچر است که انواع مدل مانتو دخترانه وجود دارد. و مدل های ترک که از جمله مانتو های پوشیده است و  طرفداران خاص خود را دارد.

ست کردن این مدل

  • از شال های کوتاه و متوسط نخی  گزینه خیلی خوبی برای ست کردن با مانتو های جلو بسته هستند.
  • مانتو های جلو بسته نخی خودتان را با شلوار های جین ست کنید.
  • مانتو های بلند جلو بسته ی خود را با جوراب شلواری های ضخیم  و کیف و کفش رسمی ست کنید.
  • از پارچه های گل گلی و نقطه نقطه برای یقهی مانتو های بلند جلو بسته ی خود استفاده کنید.
  • و مانتو هایی  که آستین هی آن طراحی شده است مناسب خانم های جوان در محیط های غیر رسمی است هر چه ساده تر باشید شیک تر دیده میشوید.
  • از آستین های مچی و کشی استفاده کنیدتا راحتی  و آزادی عملی بیشتری دارید.
  • از پارچه های حریر و لخت و کرپ استفاده کنید برای مانتو های بلند  جلو بسته  و از پارچه های نخی و کتان برای تیپ های اسپرت استفاده کنید.
  • هر خانم به سلیقه ی خود می تواند مانتو مد نظر خود را با دکمه و یا سایر موارد استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *