Uncategorized @fa

مدل مانتو پاییزه جلو بسته

مدل مانتو پاییزه جلوبسته

با وجود طرح های مختلف و زیادی که امروزه در صنعت مد و فشن هستند نگرانی برای تکراری پوشیدن تقریبا جزو دغدغه های هیچ کسی نمانده است و از آنجایی که با دانستن اصول ست کردن به راحتی می توان تیپ های مختلفی را بوجود آورد تقریبا میتوان گفت پایین لیست دغدغه های پوشش خانم ها قرار دارد.

کلی وقت داریم تا درمورد انواع مدل مانتو پاییزه با هم بگیم و لذت ببریم اما حائز اهمیته که به یکی از پرطرفدار ترین و خوشگل ترین مدلها که چهار فصل خوشگل ترین تیپ ها را برای ما به ارمغان می آورد هم صحبت کنیم؛ بله دقیقا منظورم مدل مانتو پاییزه جلو بسته است که همیشه طرفداران خود را دارد و جذاب ترین استایل ها را بوجود می آورد.

یکی از فصل هایی که به جرئت میتوانم بگم بهترین و جذاب ترین استایل ها را در خود جا داده است فصل پاییز است. به همین دلیل با اومدن فصل پاییز بیش از قبل ذوق دارم و مطمئنم شما هم مشتاق هستید که با ترند ها و مدل مانتو های پاییزه در این فصل دوست داشتنی شیک تر از همیشه به نظر برسیم.

 

600
400

مدل پاییزه جلو بسته برای خانم های قد بلند

برم سر اصل مطلب، خیلی ها فکر می کنند که چون قد بلند هستند مدلهای بلند گزینه خوبی برای آنها است اما باید بگم به شما که مدل مانتو  پاییزه هایی که خیلی بلند هستند خیلی انتخاب درستی نیست چون شما را بیش از قبل بلند تر نشان می دهند.

همچنین مانتو های خیلی کوتاه گزینه مناسبی برایشما نیستند چون پا های شما را بلند تر جلوه می دهد. جدا از قد مدل میزان گشادی مانتو جلو بسته هم خیلی مهم است؛ اگر قد بلندی دارید بهتر است از پوشیدن مدل های گشاد خودداری کنید چون اندام شما را درشت تر نشان می دهند.

البته خانم های شیک پوش حتما در نظر داشته باشید که گاهی اوقات فقط با ست کردن درست و صحیح می توانید هرچیزی که دل تان می خواهد بپوشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

بارانی کوتاه دخترانه

مانتوسنتر هم تو کالکشن پاییزه 1401 کلی بارانی شیک و خوشگل از کوتاه گرفته تا بلند در انواع طرح های مختلف برای شما خانم های خوش سلیقه آورده. در ادامه با من همراه باشید که میخوام چندتا از پرطرفدار ترین مدل ها را به شما معرفی کنم.

فصل پاییز جون میده برای قدم زدن تو خیابان وقتی نم نم باران میبارد و نوشیدن یک قهوه تلخ با یه دوست در کافه. برای همچین مواقعی جذاب ترین تیپی که میتوانید داشته باشید یه تیپ دخترانه شیک که ترکیبی از یک بارانی کوتاه و شلوار لوله و نیم بوت می باشد، است.

این مدل خوشگلی که مطمئنم چشم تان را گرفته است با رنگبندی جذاب و خنثی یکی از پر طرفدار ترین مدل ها بین دختران جوان است. یقه انگلیسی و حالت کشی که کمر این کار دارد تنخور این مانتو پاییزه دخترانه را چندین برابر لاکچری تر کرده است.

جدا از ظاهر فوق العاده جذابی که این مدل دارد کیفیت فوق العاده و درجه یک می باشد که مطمئنم بهترین همراه روزهای پاییزی شما می شود.

مدل مانتو کد

مدل مانتو کد

مدل مانتو کد

مدل مانتو کد

مدل مانتو کد

مدل مانتو کد

مدل مانتو کد

مدل مانتو کد

مدل مانتو پاییزه جلو بسته دخترانه

اما همچنان دغدغه اینکه چه مدلی به ما می آید و چه مدل مانتویی استایل ما را تکمیل می کند و با پوشیدن آنها جذاب تر به نظر می رسیم در بین خانم ها وجود دارد به ویژه با تغییر فصل و آمدن مدلهای جدیدتر خرید مدل مانتو پاییزه جلوبسته درست کمی دشوار می شود.

مدل پاییزه جلو بسته دخترانه

پس با من همراه باشید که میخوام تا توان دارم برای خرید مدل مانتو پاییزه مناسب راهنماییتون کنم.

مدل مانتوی جلو بسته برای خانم های قد کوتاه

اگر دقت کرده باشید امروزه مانتو های زیپ دار و یا مدلهایی که دارای دکمه های ثابت هستند خیلی بین خانم ها طرفدار پیدا کرده است. اما هر چند هم این طرح ها خوشگل باشند برای خانم هایی که قد کوتاهی دارند اصلا مناسب نیست. همچنین در انتخاب مانتو پاییزه دقت داشته باشید که نه خیلی بلند باشد نه خیلی کوتاه. قد مانتو تا روی زانوی شما باشد کاملا مناسب است.

علاوه بر این شما می توانید از مدلهای جلوبسته پاییزه استفاده کنید که از کمر به پایین گشاد و کلوش هستند و مدلهای راه راه چرا که نه تنها قد شما را بلند نشان می دهند بلکه ظاهر شما را هم جذاب تر و شیک تر جلوه می دهند.

100

خرید مدل مانتو پاییزه جلو بسته

اگر شما هم این فصل پاییز در به در به دنبال مدل های جلو بسته یک برای کمد خود هستید حتما یه دور تو فروشگاه مانتوسنتر بزنید که کالکشن پاییزه 1401 مانتو سنتر جذاب ترین مانتو پاییزه جلو بسته ها را، از کوتاه گرفته تا بلند در اواع طرح ها و مدل های خاص و شیک و منحصر به فرد، برای شما دارد.

مانتو پاییزه جلو بسته بلند