دسته‌بندی نشده

انواع مدل مانتو پاییزه زنانه دخترانه جدید

مدل مانتو پاییزه

جدیدترین مدلهای مانتو پاییزه

انواع مدل مانتو پاییزه زنانه دخترانه

مدل مانتو پاییزه مدلهای جدید ترکیبی از رنگهای سال و در انواع مختلف برای خانمهای شیک پوش که پاییز امسال در فروشگاه مانتوسنتر به مدلهای جدیدمون اضافه شدن پس برای خرید مانتو با بهترین قیمت شما را برای دیدن انواع این مدلها دعوت میکنیم.

در این طرحها سعی کردیم برای همه سلایق مختلف رو پوشش بدیم از خوش سلیقه ترین زنان و دختر خانم ها گرفته تا سخت پسند ترین بانوان عزیز تا براحتی با انتخاب مدلی که دوست دارند بهترین و شیک ترین مدل مانتو رو برای پاییز رنگارنگ انتخاب و خریداری کنند .

انواع مدل مانتو پاییزی

هرچند همه خانم ها با رسیدن فصل پاییز به دنبال مانتوی جدید و ظاهری آراسته تر و پوشیده با مانتویی هستند که علاوه بر زیبایی و ظاهری یونیک و شیک هم بتواند برای رسیدن برودت هوا نیز این بخش قضیه را پوشش داده و تا حدودی هم مد روز برای فصلی خنک نسبت به فصول دیگر را انتخاب کنند. طرح و مدل مانتو پاییزه جدید انواع  مدل بلند ، اسپرت ، مجلسی با جنس پارچه های درجه یک را دربرگرفته که مناسب فصل خنک پاییز هم هستند. 

در این بخش از مانتوسنتر هم توجه شما عزیزان را به دیدن انواع مانتوی پاییزی زیبا را جلب میکنیم و برای انتخاب هر مدل هم میتوانید از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید از بخش واتساپ در انتهای صفحه و یا با انتخاب مدل موجود مانتو پاییزی خاص خود را تهیه کنید.

شیکترین مدلها را در مدل های اسپرت و بلند از بهترین نوع پارچه مخصوص فصل خنک سال پاییز برای شما خانم ها و دختران عزیز شارژ کرده ایم. در ادامه این ملب چندین مدل جدید شیک از جدید ترین مدلها را مشاهده خواهد کرد برای دیدن مدلهای جدید بزن رو عکس.

در ادامه این مطلب از مانتوسنتر برای شما همراهان همیشگی بهترین مدلهای مانتوی پاییزه جلوبسته در انواع رنگهای مختلف با تنخور شیک را آماده کرده ایم. جنس پارچه ها از انواع مرغوب بازار با دوام و دوخت فوق العاده که تنخور خاصی را دارند در ادامه این مطلب با کلی تصویر همراه ما باشید.

مدل مانتو پاییزه

همانطور که میدانید در مانتوسنتر مانتوها برای دختر خانم ها در انواع مدلهای مختلف درحال ارائه و تولید هستند که هرکدام با توجه به سلایق مختلف برای شما قرا داده ایم. در ادامه این مطلب شما را دعوت میکنیم برای دیدن شیک ترین و جدیدترین مدل مانتوی پاییزه دخترانه که رنگبندی های خاص به خود را دارند.

در ادامه این مطلب میتوانید تصاویر جدید و عالی از شیکترین های مانتوی پاییزه در سال 1401 با قیمتهای باورنکردنی را پیداکنید. ترکیبی از رنگهای مختلف و اشکال ریز و درشت و ترکیبی برای همه خانمهای جوان با انواع سلیقه مختلف که مخصوص این فصل همه رنگ و زیبا هستند.

همانطور که می دانید یکی از پر و پا قرص ترین مدل مانتوی پاییزه همان چهارخانه های هستند با اشکالی بیادماندنی در ذهن و البته مدلهای شیک که استایل خاصی را به شما قعطا هدیه خواهند داد. مدلهی پیش رو مخصوص فصل رنگی پاییز بوده و به نوعی خود پالتوی همین فصل هم هستند. در ادامه شما را به دیدن انواع مدلهای جدیدمان دعوت میکنیم.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته​

انواع مدل مانتو زنانه پاییزی

همانطور که می دانید یکی از خاص ترین مانتوی های هر خان ایرانی نوع اسپرت آن هست که برای جوانتر نشون دادن ، شادابی و شیکتر بودن بهترین انتخاب هم به حساب میاد. در ادامه حتما پیشنهاد میکنیم این مدلهای شیک و پیک جدید مانتوسنتر ور از دست ندین که فوق العاده دیدن ، انتخاب شدنی هم هستند.

شما هم خنک تر شدن هوا و وزش باد رو احساس می کنید؟ بله دیگه، فصل گرم تابستان کم کم جای خود را به پاییز می دهد و باید با مدل های نخی و نازک که رفیق و همراه ما در گرمای سوزان این فصل بودند خداحافظی کنیم و با خنک تر شدن هوا از استایل های پاییزی و مدلهای ضخیم استقبال کنیم. بخش عمده ای از استایل ما خانم های ایرانی را مانتو تشکیل می دهد به همین دلیل شروع هر فصل و آمدن ترند های جدید، مثل نمک پاشیدن روی زخم، دغدغه هر خانم شیک پوشی را برای خرید مدل مانتو زنانه تشدید می کند.

پیدا کردن مدلهایی که هم مناسب آب و هوای فصل باشند، هم شیک و به روز، هم اینکه با استایل و تیپ شخصیتی ما جور شوند واقعا سخت است و دقیق باید بدانیم که در این فصل چه معیار و پارامترهایی برای خرید مدل مانتو پاییزه در نظر داشته باشیم که بهترین تجربه خرید را داشته باشیم.

 

مدل مانتو پاییزه دخترانه​

اگر میخواهید بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید در این مقاله با من همراه باشید که میخواهم 5 نکته لازم درمورد خرید مدل مانتو پاییزه را برای تان بگویم!

پاییز فصل سردرگم کننده ای برای انتخاب پارچه ست، چون قابل پیش بینی نیست یک روز گرمه یک روز سرد برای همین باید به دنبال پارچه هایی باشیم که هم بتواند بدن ما را گرم کنند که سرما نخوریم هم به قدری خنک و نازک باشند که با پوشیدن آنها کباب نشیم. همچنین به دلیل بارانی بودن این فصل داشتن مدلهای با پارچه های ضد آب هم از ضرورت های یک کمد پاییزه است.

مدل مانتو پاییزه چهارخونه

مدل مانتو پاییزه چهارخونه​

انواع مانتو پاییزه

مدل مانتو دخترانه

مانتو پاییزی پشم

یکی از بهترین مورد های پارچه پاییزه پشم است که در بالای لیست ایده آل ترین پارچه های پاییزه جا خوش کرده. پارچه های پشمی عایق بسیار خوبی در برابر سرما هستند و به دلیل وجود ماده کراتین در الیاف آن در کنترل هوا، رطوبت و گرم نگه داشتن دمای بدن خیلی موثر هستند. علاه بر این پشم در عین حال که پارچه بسیار سبکی است خیلی با دوام و مقاوم است.

برای شما خانوم های عزیز که پوست حساسی دارید پارچه های پشمی رو خیلی پیشنهاد میدم. از آنجایی که در برابر باکتری مقاوم است و مانع از رشد کپک می شود بین خانوم هایی که حساسیت پوستی دارند محبوب ترین نوع پارچه است.

مانتوی پاییزه سوییت

شرط میبندم شهرت پر آوازه پارچه سوییت به گوش تان خورده است که چقدر در این فصل پاییز محبوب و پر طرفدار است. پارچه های سوییت از خانواده چرم هستند با این تفاوت که نسبت به چرم نازک تر و بسیار لطف تر هستند. جالب است بدانید که سوییت به عنوان یک پارچه اشرافی شناخته میشود و واقعا با نگاه کردن به تنخور زیبایی که این پارچه برای مدل های مختلف بوجود می آورد و ظاهر لطیف و خاصی که دارد قطعا دست کمی از اعیانی و اشرافی بودن ندارد.

مانتو پاییزه میکرو

برای خانوم هایی که دوست دارند همیشه خاص و متفاوت به نظر برسند یکی از عالی ترین پارچه های پاییزه برای شما، میکرو یکی از پرطرفدارترین جنس های پاییزی است. الیاف این پارجه طریف و نازک است که خوراک آب و هوای دمدمی پاییز است و جذابیت خیلی خاصی دارد که تنخور مدل مانتوهای پاییزه رو به طرز شگفت انگیزی قشنگ تر میکند. این جنس نرم و لطیف است و تا حدودی ضد آب می باشد. یک ویژگی فوق العاده عالی که این جنس دارد و که خود من را چندین برابر علاقمند کرد مقاومت و ماندگاری بالای میکرو است.

رنگ مانتوهای پاییزه

درسته مدل هایی که میپوشیم خیلی توی جذابیت ظاهری تاثیرگذارند اما قبول دارید که رنگ هم به طرز شگفت آوری توی تیپ و استایل ما جادو می کنند؟! فصل پاییز فصل رنگ هاست و به عنوان فصل هزار رنگ شناخته میشود به همین دلیل برای انتخاب رنگ مناسب استایل کاملا دستمون بازه. هرچند طبق رسم و رسوم طراحان مد از سراسر دنیا هر سال یک سری رنگ های خاص را به عنوان رنگ های ترند پاییزه انتخاب می کنند. رنگ های ترند مدل مانتو پاییزه امسال چی هستند؟

  • زرد، ستاره پاییز
  • نارنجی، گرما و انرژی لازم پاییز
  • آبی، حس سرد پاییز
  • زرد، ستاره پاییز

اصلا مگر پاییز بدون رنگ زرد هم داریم؟ زرد یکی از آن رنگ هاست که به خوبی با طبیعت و حال و هوای پاییز جور میشود و به عبارتی اون حس گرمی و درخشندگی لازم را به شما در این فصل می دهد. اگر به استایل های لاکچری و خاص علاقمند هستید حتما باید یه مدل پاییزه زرد رنگ را در کمد خود داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که رنگ زرد به تنهایی تمام توجه ها را جذب می کند در نتیجه برای ست کردن آن بهتری است از شلوار و اکسسوری هایی با رنگ خنثی استفاده کنید.

نارنجی، گرما و انرژی لازم پاییز
یکی دیگر از رنگ های اصلی که جایگاه ویژه ای در کمد پاییزه دارد رنگ نارنجی است. معمولا خانم هایی که شوق و انرژی زیادی دارند و در تیپ و استایل خود ریسک پذیر هستند بیشتر از این رنگ گرم و شیک استفاده می کنند. رنگ نارنجی قشنگ حس و حال هوای پاییزه را منتقل می کنند به همین دلیل یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای تیپ های پاییزی است.

آبی، حس سرد پاییز
یکی دیگر از رنگ های ترند فصل پاییز آبی است که خود من به شدت به آن علاقمندم. رنگ آبی حس سردی پاییز را مطبوع می کند و به خوبی با حال و هوای پاییز ست میشود و بهترین استایل را برای شما بوجود می آورد. رنگ آبی را هر خانمی با هر سلیقه ای می تواند بپوشد. چطور؟ مثلا خانم هایی که به استایل هالی ماکسیمال علاقمند اند می توانند رنگ آبی را با خردلی و یا زرد ست کنند و یا نه خانم هایی که برعکس سبک مینیمال را بیشتر ترجیح می دهند و یا خانم هایی که کارمند هستند می توانند از ترکیب آبی تیره با رنگ های خنثی ظاهر رسمی و شیکی داشته باشند.

مدل مانتو پاییزه ترند

بله و مهمتر از هر معیار و پارامتر و اصولی برای خرید مانتو پاییزه ایده آل مدل آن است که امروزه انقدر تنوع دارد که هر خانمی میتواند استایل خاص خود را با هر مدل داشته باشد.

بارانی : لازمه هر کمد پاییزه قطعا بارانی های زنانه و دخترانه است. بارانی جزو لباس کلاسیک به شمار میاد که به نظر خود من یکی از جذاب ترین مدل ها برای پاییزه. البته این مدل لاکچری و شیک ضد آب فقط رفیق روزهای بارونی نیست بلکه برای هوای سرد هم گزینه خیلی مناسبی هستش. کالکشن پاییزه ۱۴۰۱ مانتوسنتر هم جذاب ترین مدل بارانی های زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های مختلف و قشنگ برای شما آورده است که میتوانید بسته به نیاز خود چه برای موقعیت های رسمی که لازم است مدلی پوشیدن بپوشید و چه برای قدم زدن و کافی شاپ با دوستانتان از سایت سفارش دهید.

هودی : یکی از پرکاربرد ترین مدل ها در استایل های کژوال برای فصل پاییز و زمستان هودی می باشد. ویژگی فوق العاده عالی هودی این است که در انواع مدل ها و جنس های مختلف در بازار موجود است و شما میتوانید به سلیقه خود به روش و سبکی که دوست دارید آن را ست کنید. برای مثال شما میتوانید یک هودی را با پافر یا ژاکت ست کنید و یا نه یک هودی را به تنهایی برای تیپ خود انتخاب کنید و جذاب تر از همیشه باشید. همچنین هودی را میتوانید در استایل های لایه لایه هم استفاده کنید!!