Uncategorized @fa

مدل مانتو اینستاگرام | 45 عکس مدل مانتو شیک و باکلاس اینستاگرام

مدل مانتو ۱۴۰۲ اینستاگرام

مدل مانتو ۱۴۰۲ اینستاگرام کم کم با اتمام فصل سرد و و اومدن بهار باید بگیم خودمون رو کم کم حاضر کنیم برای روزهای گرم و مدلهای جدید مانتو تابستانی یعنی باید لباسهای خنک را به جمع لباسهامون اضافه کنیم و به فکر لباس راحت و خنک تابستانی باشیم.

این بار در ژورنال مانتو فروشگاه مانتوسنتر با یک ست تابستانه شیک و پیک امده که تیپ تابستانه شمار شیکتر و خاصتر در جمع دوستان نشان دهد. ست تابستانه خوشگل دخترانه با کد 2571 شامل سه تکه رویه و شلوار و تاپ مشخصات این ست جذاب به این صورت که قد رویه 115 سانت قدشومیز 60  قد شلوار 95 سانت است.

 

مدل بارانی دخترانه کوتاه

 

مدل پالتو کتی زنانه

مدل پالتو کتی زنانه شیک

 

شال دخترانه خوش رنگ

کت و شلوار جدید بهاری

جدیدترین مدل پالتو زنانه

جدیدترین مدل پالتو زنانه شیک

 

مدل بارونی دخترونه اسپرت

مدل بارونی دخترونه اسپرت کوتاه

 

مانتو پاییزه ۱۴۰۱

 

کت و شلوار اسپرت

این ست زیبا در رنگ بندی آجری خردلی مشکی فیروزه ای  صورتی و خردلی که این رنگبندی عالی و جذاب برای فصل گرم میباشد. سایز یندی این کار شامل سایز 36 تا 44 را در بر میگیرد و قیمت بسیار مناسب و درعین حال قیمت مناسب  هم دارد. تن خور این ست خیلی لاکچری و جذاب منحصر به فرد را در تصویر زیر در تن مانکن بهتر میتوان مشاهده کرد. برای خرید مانتو در انواع مدلهای شیک اینستاگرام ما نیز همیشه مملو از مدلهای جدید و با بهترین قیمت است.

مدل مانتو ۱۴۰۲ اینستاگرام

مدل مانتو ۱۴۰۲ اینستاگرام

مدل مانتو دخترانه جدید

اینستاگرام مانتو لاکچری کوتاه

مدل مانتو دخترانه شیک

مدل مانتو دخترانه شیک کوتاه

مدل مانتو دخترانه ساده

اینستاگرام مانتو جلو بسته

اینستاگرام مانتو جلو بسته یکی از مدلهایی هست که محبوبیت بیشتری بین خانم ها پیدا کرده و جزو مدلهای مدرن امروزی هم است که در سالهای اخیر خیلی طرفدار پیدا کرده است. اگه یه تعبیر ساده از انی مدل برایتان بگم این نوع مانتو با دکمه های زیبا و شیک بسته شده و به شکل یک کت ظاهر می شود، غیر ممکن است در نگاه اول جذش نشوید. ابا طرحهایی شیک و رنگهای متنوعی در سایت ما عرضه میشوند که هم با سلایق مختلف سازگار هستند و هم با لباسهای زنانه و دخترانه هم ساده ترکیب میشوند تا ست زیبایی را برای همه مجالس شما فراهم کند. خیلی خلاصه بگ چرا این مدل رو انتخاب کنید :

  • مناسب برای فصول گرم
  • دارای طراحی شیک و جذاب
  • مناسب مجالس رسمی و غیر رسمی
  • افزایش اعتماد به نفس

girl manteau 2360 centermanto 10

جدیدترین مدل مانتو ۱۴۰۲ اینستاگرام

مدل مانتو ۱۴۰۲ اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین و مدرن‌ترین مدل‌ مانتو جدید در سال جاری است. این مدل مانتو با الهام از طرح‌های روز دنیا و با توجه به سلیقه و نیاز زنان ایرانی طراحی شده است. این مانتو با داشتن طرح‌های گلدار، خط‌دار، چهارخانه و ساده، برای هر سلیقه و هر مناسبتی مناسب است.

این مانتو با جنس‌های مختلفی همچون کتان، کرپ، کشمیر و پشمی تولید شده است که علاوه بر داشتن کیفیت بالا، راحتی و زیبایی را هم برای شما به ارمغان می‌آورد. این مانتو با رنگ‌های متنوع و شاد همچون صورتی، زرد، سبز، آبی و قرمز، به شما اجازه می‌دهد که با تنوع در انتخاب لباس خود، شخصیت و سبک خود را نشان دهید.

این مانتوها با قیمت مناسب و با تخفیفات ویژه در فروشگاه اینترنتی ما قابل خریداری است. برای دیدن نمونه‌های بیشتر از این مدل مانتو و سفارش آنلاین، به پیج اینستاگرام فروش مانتو ما مراجعه کنید.

مدل مانتو دخترانه کمردار

مدل مانتو کوتاه دخترانه کمردار

 

مدل ساحلی جدید

مدل ساحلی جدید زنانه

مدل مانتو دخترانه مشکی

مدل مانتو دخترانه مشکی جذاب

مدل مانتو دخترانه سرخابی

مدل مانتو دخترانه سرخابی جلوبسته

مدل مانتو زنانه خفاشی

مدل مانتو زنانه خفاشی لاکچری

مدل مانتو دخترانه جدید و اسپرت با قیمت مناسب

مدل مانتو دخترانه جدید و خاص

مدل مانتو دخترانه نوجوان

مدل مانتو دخترانه نوجوان 1402

مدل مانتو دخترانه سفید

مدل مانتو دخترانه سفید اسپرت

مدل مانتو دخترانه اسپرت

مدل مانتو دخترانه اسپرت کوتاه

مدل مانتوی دخترانه جدید

مدل مانتوی دخترانه جدید خاص

این ست را حتما به شما بانوی شیکپوش پیشنهاد میکنیم و برای اینکه خرید مانتو اینترنتی رو در پیج تجربه کنید کافیه از قسمت بالای سایت وارد پیج بشید و انواع مدلهای جدیدمن رو مشاهده بفرمایید. میتوان برای مسافرت بپوشید. بی شک همه دوستان و اشنایان خود را مجذوب این استایل ویژه شما خواهند شد.

جنس این مدل مانتو شیک و باکلاس اینستاگرام خاص بسیار خنک و به راحتی هوا در آن جریان دارد و این ویژگی را برای انتخاب همه لباسهای خود درنظر داشته باشید. جنس این کار کراش که همه ویژگی یک پارچه مناسب فصل گرم را دارد. پوشیدن صندلهای تخت و بندی تیپ تابستانه و ساحلی شمارا کامل خواهد کرد.

تعداد این ست تابستانه محدود و بعید میدانم که با همچین  قیمتی ست جذابی را در این روزها بتوان خریداری کنید پس هرچه سریعتر سفارشاتتون رو ثبت کنید و بعلاوه با درج نظرات مفید خودتون مارو در ارائه مدل های شیکتر همراهی کنید و ماهم به قید قرعه هر هفته و هر ماه به برندگان  خوش شانس مان از بین مانتو ها و شالهای فروشگاه هدایای و ارزنده ای رو برای شما درنظر گرفتیم.

 

مدل مانتو دخترانه

مدل مانتو دخترانه رنگ سال

مدل مانتو دخترانه مشکی

مدل مانتو دخترانه مشکی لاکچری

مدل مانتو دخترانه

مدل مانتو دخترانه خنک

مدل مانتو دخترانه شیک

مدل مانتو دخترانه شیک و خوشگل

 

مدل مانتو کتی

مدل مانتو کتی

girl manteau 2329 centermanto 4

مدل مانتو اینستاگرام دخترانه خوشگل

مدل مانتو اینستاگرام دخترانه خوشگل جذاب

 

مدل مانتو دخترانه بلند

مدل مانتو دخترانه اینستاگرام بلند

مدل مانتو اینستاگرام مشکی

مدل مانتو اینستاگرام مشکی جلوبسته

مدل مانتو زنانه لاکچری

مدل مانتو زنانه لاکچری شیک

مدل مانتو زنانه مشکی

مدل مانتو زنانه مشکی خاص

مدل مانتو زنانه اینستاگرام جدید

مدل مانتو زنانه اینستاگرام جدید جلوباز

مدل مانتو دخترانه خاص

مدل مانتو دخترانه خاص و شیک

مدل مانتو دخترانه نوجوان

مدل مانتو دخترانه نوجوان اسپرت

مدل مانتو دخترانه جلیقه ای

مدل مانتو دخترانه جلیقه ای جدید

مدل مانتو دخترانه شیک

مدل مانتو دخترانه شیک مشکی

مدل مانتو دخترانه اسپرت

مدل مانتو دخترانه اسپرت کوتاه

مدل مانتو دخترانه دو تیکه

مدل مانتو دخترانه دو تیکه اسپرت

خرید مانتوهای شیک در اینستاگرام

همه خانمهای شیکپوش و خاص پسند حداقل باید یک مانتوی مشکی شیک در کمد لباس هایشان داشته باشند. این بار مانتو سنتر با یک مانتوی مشکی به سراغ بانوان خوش پوشی که به حجاب و پوشش کامل اهمیت میدهند اماده است. مانتوی مشکی کد 4025 جنس مازاراتی درجه یک یک مانتوی همه پسند که میتوان در شرایط و مکان مختلف استفاده شود.

این مانتو جلو بسته است البته می شود به صورت جلو باز هم پوشید شود. سایزبندی این کار تک مناسب خانمهای پلاس سایز  که همیشه از ما در خواست مانتوی مشکی کابردی داشتند و البته قیمت هم براشون مهم بوده و ارزان بودن همراه با کیفیت بالا رو هم ملاک قرار دادند سایز این مانتوی بلند جلو بسته در سایزهای 44 تا 54 است.

قد این مدل مانتو بلند و تقریبا 110 سانت میباشد جلو و سر استین اینکار با مروارید تزیین شده است. مانتوهای مشکی کابردی و داشتن این مانتو برای شما بانوی زیباپوش از نظر اقتصادی برای شما بسیار به صرفه است چراکه جنس ان با کیفیت و مدل ان در عین ساده و خاص بودن به طوری ساده و همه پسند که مدتها میتوان با داشتن این مانتو خیالتان از بابت داشتن یک مانتوی مشکی راحت باشد.مثله همیشه با ثبت نام در سایت و در ج نظراتتون در سایت شانس برنده شدن در قرعه کشی ماهانه و هفتگی فروشگاه مانتو سنتر را داشته باشید.

 

مدل مانتو زنانه مشکی

مدل مانتو زنانه مشکی خاص

مدل مانتو زنانه اینستاگرام جدید

مدل مانتو زنانه اینستاگرام جدید جلوباز

مدل مانتو دخترانه خاص

مدل مانتو دخترانه خاص و شیک

مدل مانتو دخترانه نوجوان

مدل مانتو دخترانه نوجوان اسپرت

مدل مانتو دخترانه جلیقه ای

مدل مانتو دخترانه جلیقه ای جدید

مدل مانتو دخترانه شیک

مدل مانتو دخترانه شیک مشکی

مدل مانتو دخترانه اسپرت

مدل مانتو دخترانه اسپرت کوتاه

مدل مانتو دخترانه دو تیکه

مدل مانتو دخترانه دو تیکه اسپرت

هر ساله یک مدل لباس با رنگ همان سال در دنیا مد میشود که طراحان و مزون هاو فروشگاهها همه برای کالکشن فصل خود آن را در نظر میگیرند.برای سال جدید مدل مانتو کتی انتخاب شده . بیشتر مزون ها از پارچه متفاوت و زنگ بندی خاصی در این مدل استفاده میکنند. مانتوی پارچه طرحدار ابرو بادی کد 729 میتواند انتخاب خوبی  برای مدل مانتو عید 1400 باشد.

جنس این طرحجدید مازاراتی درجه یک موجود در بازار که حالت سایه یا ابرو بادی ان را از رنگ یک دست خارج کرده و در پنج رنگ که زمینه اصلی همه انها مشکی با طرح ابرو بادی میباشد. این طرح در سایز بندی 36تا46 است. همانطور که در تصویر پایین مشاهده مینمایید کت به صورت جلو باز و در جلوی مانتو از چهار دکمه تززینی و سرجیب پاکتی استفاد شده است.

 

مدل مانتو جلو بسته شیک آبی کاربنی

مدل مانتو جلو بسته خاص در اینستاگرام

ست کردن لباس یکی از خصوصیات افراد زیبا پوش که با هر مدلی انتخاب مناسبی دارند و استایل و تیپشان را مناسب موقعیت که در ان قرار دارند انتخاب میکنند. یک با نوی خوش سلیقه میتواند با سایه این مدل زیبا روسری و یا شال و لگ یا شلوار خود را ست کند و در مکانی که حضور خواهد داشت با این مدل خوش بدرخشد. بهتر از از تونیک یا تاپ هم رنگ  مانتو استفاده شود.

تجربه شما در ست کردن مانتوهای سایه دار چیه؟میتواند با ثبت نام د ر سایت فروشگاه و یل ثبت سفارش در قرعه کشی ماهانه و هفتگی مانتو سنتر شرکت کنید ما از بین مانتو روسری فروشگاه هدیه ناقابلی رو براتون در نظر گزفته ایم این بار شما بانوی تکپوش برنده خوش شانس این قرعه کشی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *