مدل‌های مانتو تابستانی با طرح‌های جذاب و رنگارنگ

خرید مانتو تابستانی جدید

مانتو جدید تابستانی

خرید مانتو تابستانی جدید با بهترین قیمت

خرید مانتو تابستانه در این بخش از سایت  کلی محصول جدید برای تابستانه مانتو امسال مناسب همه خانم ها شیکپوش قرار داده ایم و آماده شده تا همه مانتوسنتری های عزیز بهترین مدلها بین انواع مدلها رو باشند. با رسیدن فصل تابستان خرید مانتو برای همه خانم ها همراه ما باشید با انتخاب انواع مدلها در یک سایت آنلاین که با خیالی راحت از روی نمونه بهترین انتخاب رو داشته باشید.

جدیدترین مدلهای مانتو تابستانی

خرید انواع مدل مانتو تابستانه

مانتو تابستانی جدید نوع پوشش و سبک لباس هر آدمی نشانگر ویژگی های شخصیتی اون فرد به حساب می آید. ما خانم ها هم همیشه دوست داریم تک و خاص به نظر برسیم اما در عین حال ظاهری ترند و مد روز داشته باشیم. برای این کار مهم است که اول سبک و استایل خود را بشناسیم که معمولا چه نوع مدل لباس هایی میپوشیم با چه رنگی بیشتر حال می کنیم. به طور کلی با پوشیدن چه لباس هایی احساس اعتماد به نفس و خوشحالی می کنیم.

اگر جواب این سوال ها رو میدانید از نظر من شما یکی از شیک ترین و جدید ترین و ترند ترین تیپ ها رو دارید. اگر هم سبک خودتون رو فعلا پیدا نکرده اید پس با من همراه باشید چون قراره چندتا از جدیدترین سبک ها و مانتو های جدید رو به شما معرفی کنم برای خرید مانتو  هم پیشنهاد میکنم بهترین قیمت های ما رو با مدلهای جدید که در این دسته بندی قرار دادیم از دست ندین که جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

شما بعد از پیدا کردن سبک و استایل خود میتوانید  مدل های مانتو تابستانی با طرح های جذاب و رنگارنگ رو با بهترین قیمت سفارش بدید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. همچنین با ثبت نام در سایت میتوانید از امتیازات ویژه کاربران مانتوسنتری نیز برخوردار بشوید.

راهنمای خرید انواع مانتو تابستانی

پخش ویدیو

انواع مانتوهای تابستانی ۱۴۰۲ با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

مانتو تابستانی جدید یکی از مهم‌ترین لباس‌های خانم‌ها در فصل گرما است. انتخاب مانتوی مناسب برای تابستان نیاز به دقت و توجه دارد. باید به جنس، رنگ، طرح و سایز مانتو توجه کرد. در این مقاله به شما نکاتی را برای خرید مانتو تابستانی جدید ۱۴۰۲ می‌گوییم و از جدیدترین مدلهای مانتو تابستانی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به شما نشان میدهیم البته برای دیدن همه دسته بندی ها و مدلهای موجود می توانید به ژورنال مانتو سر بزنید.

  • جنس مانتو تابستانی: برای فصل گرما، بهتر است از پارچه‌های سبک، خنک و نفس‌گیر استفاده کنید. پارچه‌های نخی، حریر، کرپ، شانتون و ریون از این دسته هستند. این پارچه‌ها علاوه بر خنک بودن، از عرق کردن و بو گرفتن بدن جلوگیری می‌کنند و راحتی شما را تامین می‌کنند.
  • رنگ مانتو تابستانی: بسیار مهم است. بهتر است از رنگ‌های روشن، شاد و زرد استفاده کنید. رنگ‌های سفید، آبی، صورتی، سبز، قرمز و زرشکی از این دسته هستند. این رنگ‌ها باعث می‌شوند که حال و هوای شما خوب شود و از گرمای آفتاب کمتر تأثیر بپذیرید.
  • طرح مانتو تابستانی:  بستگی به سلیقه شما دارد. شما می‌توانید از طرح‌های متنوعی برای انواع محیط های انتخاب کنبد . البته برای محیط کاری بیشتر سعی کنید راحتی و خنک بودن مدل رو مدل نظر داشته باشید.  شما می‌توانید از طرح‌های ساده، راه راه، گلدار، چهارخانه، حیوانی و … انتخاب کنید. طرح‌های ساده و راه راه برای استایل اسپرت و روزمره مناسب هستند. طرح‌های گلدار و چهارخانه برای استایل مجلسی و شیک خوب هستند. طرح‌های حیوانی و … برای استایل جذاب و متفاوت خوب هستند.
  • سایز مانتو تابستانی: باید با اندام شما هماهنگ باشد. بعضی از مانتوها فری سایز هستند و برای همه اندام‌ها مناسب هستند. بعضی از مانتوها دارای سایزبندی مختلف هستند و باید با دقت سایز خود را انتخاب کنید. بهتر است از خرید آنلاین مانتو تابستانی جدید خودداری کنید و حتما قبل از خرید امتحان کنید.
  • قیمت مانتو تابستانی: بستگی به جنس، طرح، برند و کیفیت دوخت آن دارد. معمولا مانتوهای نخی، حریر، کرپ و شانتون گران‌تر از پارچه‌های دیگر هستند. همچنین طرح‌های پیچیده و کار شده گران‌تر از طرح‌های ساده هستند. برندهای معروف و معتبر نیز گران‌تر از برندهای ناشناس هستند. کیفیت دوخت نیز تأثیر زیادی در قیمت مانتو تابستانی جدید دارد.

هر خانمی بدون استثنا حتی اگر خودش خبر نداشته باشد چند مدل که جزو این استایل است رو در کمد خود دارد. زیبایی و راحتی کلید جذابیت و رسیدن به نقطه اوج این استایل است و شما میتوانید هر چیزی که دوست دارید و با پوشیدن آن احساس راحتی می کنید را بپوشید البته به شرط اینکه مناسب موقعیت و رویداد باشد و هماهنگی ظاهر شما کاملا رعایت شود. مانتو های جدید تابستانی لش، جلو بسته دکمه دار با شلوار های جین، کفش کتانی و … جزو انواع تیپ های کژوال به شمار می آیند که می توانند در عین سادگی شما رو جذاب نشان دهند.

رسمی و اداری

در محل کار، جلسه کاری و یا مصاحبه کاری باید با اعتماد به نفس و با نظم و البته قدرتمند به نظر برسیم که تاثیر خوبی روی مخاطب خود بگذاریم و به عبارتی در شرکت و محل کار بدرخشیم. پوشش های اداری معمولا رنگ های خنثی مثل مشکی، توسی و سرمه ای دارند و ست های مانتو و شلوار جزو پر طرفدارترین و پر آوازه ترین پوشش های این سبک شناخته می شوند.

دخترانه و فانتزی

این تیپ تمام و کمال در ارتباط با دختر درون شماست. مانتو های جدید دخترانه و فانتزی معمولا رنگ های شاد و جیغ دارند و مدل های عروسکی و چین دار جزو معروف ترین های این دسته شناخته شده اند. در پایین صفحه چند تا از جذابی ترین و جدید ترین مانتو های تابستانی دخترانه رو برای شما خانم هایی که به این سبک علاقمند هستید گذاشتم که به سلیقه خودتون انتخاب و با بهترین قیمت خریداری کنید.

هنری سبک محبوب و خاص

یکی از پرطرفدار ترین سبک ها میان بانوان هنری که به قول معروف ذوق هنری اونها رو نشان میدهد این استایل است. در این نوع پوشش از مانتو جدید تابستانی با رنگ های روشن و جسورانه و طرح و چاپ های اغراق آمیز بیشتر استفاده میشود که معمولا دست دوز و یا خامه دوزی هستند.

خلاقیت و آزادی در تیپ های هنری حرف اول را میزند به همین دلیل جزو منجصر به فرد ترین استایل ها شناخته می شود. اغلب مدلهای جدید هم در پیج اینستاگرام خرید مانتو فروشگاه ما رو میتوانید همیشه در بخش استوری ها دنبال کنید البته با مزایای خرید همیشگی.

ظرافت و شیک بودن با مدل مانتو تابستانی جدید

در این نوع پوشش از ترکیب چند آیتم لباس زنانه جدید یک ظاهر درجه یک و پرفکت برای خانم ها بوجود می آید که استایل آنها را شیک می کند. خانم های به اصطلاح شیک پوش لباس های تک رنگ با خط تمیز و براق و اتو کشیده می پوشند و معمولا برای خرید از رنگ سفید، مشکی و یا خنثی استفاده می کنند. در این سبک پوشش تمرکز اصلی روی کیف و کفش است که خاص تر و جلوه بیشتری داشته باشند.

سنتی

نیازی به توضیح اضافی نیست از اونجایی که این سبک امسال کلی ترند شده و جزو پر طرفدار ترین هاست. اگر شما هم به طرح ها و مدل هایی که برگرفته از سنت های مختلف است علاقمند هستید و یا دوست دارید مانتو هایی با پارچه های سنتی بپوشید این سبک خوراک شماست!!

سوالات متداول در خرید مانتو تابستانه

ابتدا در برگه ثبت نام شماره موبایل رو وارد کنید. با دریافت کد 4 رقمی فعالسازی در برگه عضویت شما در سایت مانتوسنتر با دریافت 10 امتیاز رو بهتون تبریک می گیم. با همین امتیازات در بخش باشگاه مشتریان به حد نصاب حد اقل 50 امتیاز برسید و امتیازهای جمع آوری شده رو به اعتبار کیف پول برای خرید مجدد محصولات استفاده کنید. این امتیاز ها به ازای دیدن برگه های سایت ، شرکت در نظرسنجی محصولات و نوشته نظر خودتون درباره مانتوسنتر و محصولات ، خرید روزانه به شما امتیاز تعلق می گیرد. برای دریافت مشاروه هم با شماره پشتبان در ارتباط باشید.

برای تعویض کالا مدت زمات 24 ساعت در حین دریافت محصول عکس از شرایط کالا گرفته و به پشتیبان سایت در واتساپ ارسال کنید. دلیل مرجوع شدن کالا رو قید کنید و بزودی پشتیبان سایت با شما در ارتباط خواهند بود.

برای انتخاب اندازه مناسب مانتوهای تابستانه، بهتر است از اندازه‌بندی و جدول اندازه‌گیری موجود در صفحه محصول استفاده کنید. این جدول اندازه‌گیری شامل اندازه‌های سینه، کمر و شانه است. با اندازه‌گیری دقیق بدن خود و مقایسه آن با جدول اندازه‌گیری، می‌توانید بهترین اندازه مانتو را برای خودتان انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب سایز مانتو

با ثبت  سفارش شما و دریافت راهنمایی از کارشناس فروش مانتوسنتر فاکتور خرید بررسی می شوند. مانتوی انتخاب شد شما آماده و بسته بندی شده و به آدرسی که در پروفایل کاربری خودتون قید شده و یا در حین خرید به آدرس وارد شده شما بزودی ارسال خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *