Uncategorized @fa

19 مانتو زنانه و دخترانه در سال 1400

مدل مانتو اسپرت دخترانه دو تیکه

مدل مانتو دخترانه خاص

مدل مانتو دخترانه خاص و شیک

مدل مانتو دخترانه جلیقه ای

مدل مانتو دخترانه جلیقه ای جدید

مل مانتو دخترونه شیک

مل مانتو دخترونه شیک کوتاه

مدل مانتو دخترونه مزونی

مدل مانتو دخترونه مزونی خاص

مدل مانتو دخترونه لاکچری

مدل مانتو دخترونه 1400 لاکچری جلوباز

مدل مانتو دخترانه مشکی

مدل مانتو دخترانه 1400 مشکی جذاب

مدل مانتو دخترونه جدید

مدل مانتو دخترونه جدید مزونی

مدل مانتو زنانه شیک

مانتو زنانه شیک جدید 1400

مدل مانتو زنانه کتی جدید جلوباز

مدل مانتو دخترانه

مدل مانتو دخترانه خنک

مدل مانتو دخترانه

مدل مانتو دخترانه رنگ سال

مدل مانتو دخترانه شیک

مدل مانتو دخترانه شیک کوتاه

مدل مانتو دخترانه ساده

مدل مانتو دخترانه ساده جلوبسته

مدل مانتو دخترانه مشکی

مدل مانتو کوتاه دخترانه مشکی

مدل کاپشن دخترونه جدید

مدل کاپشن دخترونه جدید با کیفیت

مدل کاپشن دخترانه اسپرت

مدل کاپشن دخترانه 1400 شیک

مدل کاپشن دخترانه جدید

مدل کاپشن دخترانه جدید اسپرت

مدل کاپشن دخترانه اسپرت

مدل کاپشن دخترانه 1400 شیک

girl manteau 2329 centermanto 4

مدل مانتو کتی دخترانه خوشگل

مدل مانتو کتی دخترانه خوشگل جذاب

مدل مانتو دخترانه بلند

مدل مانتو دخترانه کتی بلند

مدل مانتو کتی مشکی

مدل مانتو کتی مشکی جلوبسته

مدل مانتو زنانه لاکچری

مدل مانتو زنانه لاکچری شیک

مدل مانتو زنانه مشکی

مدل مانتو زنانه مشکی خاص

مدل مانتو زنانه کتی جدید

مدلهای زنانه یا دخترانه این روزا شاید تعداد بیش از حدی رسیده باشند و شاید همین الان به طرحهای عجیب و غریبی فکر کنید اما با وصف شرایطی که این دو سال اخیر به واسطه روزهای کرونایی سپری کردیم و در انخاب مدلهای مانتو جدید تاثیر هم داشته وجود پوششی مناسب که بتواند شما را حتی درباره این موضوع به اطمینان خاطر برساند میتواند همین مانتویی باشد که هم شما را شیک و پیک نشان میدهند هم جدید باشند و می توانید در مکانهای مختلف بپوشید و البته خاص باشید کافیه فقط ییکبار عکس این مدل مانتو جدید را از گالری یا تصاویر پایین مشاهده بفرمایید تا شیک و خاص بودنش را ببینید.

مدل مانتو جدید

این مانتوه درعین‌ سادگی با مدل آستینهای متفاوت انتخابی فوق العاده برای شما بانوی عزیز یا دختر خانم ها خواهد بود. رنگبندی شیکی این مدل برای سال جدید 1400 هم برای شما مانتوی شیک در کمد لباس رنگین شما خواهد بود. امسال با وصف شرایط که داریم مخصوصا بخاطر کرونا انتخاب یک مدل زیبا و خرید مدل مانتو تابستانه بصورت آنلاین یکی از راه حل عالی و بدور از دغدغه هست که راحت می توانید با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید و ثبت سفارش رو بصورت اینترنتی انجام داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آدری که دوست دارید مدلی که سفارش داده اید را ارسال نماییم. برای خرید مانتو مدلهای شیک در مانتوسنتر پیشنهاد میکنیم بخش فروشگاه هم مراجعه کنید.

مدل مانتو زنانه 1400

مانتو جدید 1400 وقتی حرف از مانتوهای اداری به میان میآید قطعا در ذهن ما چند ویژگی بیشتر از هر چیزی با خود زمزمه میکنیم. اولین موضوع تنخور راحت و حجاب مناسب آن و دوم چروک پذیری کم خواهد بود .این دو ویژگی از آنجا اهمیت پیدا میکند که در طول روز کاری به دلیل نشتن طولانی مدت بر روی صندلی و همچنین مختلط بودن محیط کاری بیشتر از هر ویژگی دیگر در انتخاب مانتو بر تصمیم گیری ما تاثیر خواهد گذاشت.  در کنار این ویژگیهای مهم به طور یقین ماندگاری طولانی مدت مانتو یک تضمین بدهی خواهد بود که از فروشنده خواهید گرفت .

در این مانتوها تمام ویژگیهای مذکور مورد بررسی قرار گرفته و به صورت تک تک در دوخت و تهیه و تولید این مدل مانتو جدید سال به به عمل آمده . کیفیت ساخت پارچه بسیار مناسب استفاده اداری است . این مانتو از پارچه پلازما مرغوب تهیه و تولید شده. چروک پذیری بسیار پایین دارد و برای استاده طولانی مدت در حالت نشته ابده آل خواهد بود . جدا از مانتو ، شلوار تولید شده نیز همین ویژگی را دارد و خوب است بدانید برای بزرگ کردن شایز شلوار به اندازه یک سایز پارچه اضافه در داخل تعبیه شده که در صورت تنگ بودن میتوانید آن را بازتر کنید .

قد مانتوها از 105 سانتی متر به بالا هستند و  تنخور آنها بسیار زیبا و راحت شما برای مدت طولانی میتوانید از پوشیدن این مانتوها لذت ببرید حتی بدوین اینکه یکبار هم به تکراری بودنشان هم فکر کنید. با انتخاب این مانتو از مجموعه مانتوسنتر میتوانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید و ضمانت کیفیت کار و رضایت را ما به شما میدهیم البته باید این نکته را هم یاداوری کنیم خرید ازما یعنی خرید از یک تولیدی.

 

مدل های مانتو 2021

یک از شیکترین مدل های 1400 موجود در مانتوسنتر مانتوی ها جدید 2021 هیتند که در تصاویر هم مشاهده میفرمایید . اگر شما اهل پوشیدن مانتوهای بلند هستید به شما توصیه میکنم که برای یک بار هم این مدل را به خودتان هدیه دهید. قد این مانتو 85 سانتی متر است پوشیدن این مانتو پاهای شما را بلندتر نشان میدهد و این یکی از مزیت های انتخاب این مدل مانتو جدید سال برای افراد کوتاه قد میباشد. در مدل این مانتو با قد کوتاه  از دکمه و کمر استفاده شده که این کار شمارا خوش اندام تر نشان میدهد. سرشانه این مانتو با سردوش تزیین شده. استفاده از چهار سرجیب در جلوی مانتو طراحی آن رابه تمام معنا کرده.

سر آستین پاکتی شیک را میتوانید با پوشیدن اکسسوری بیشتر به نمایش بگذارید توصیه من به شما ست کردن این مانتو با شلوار جین و کفشهای جدید میباشد. جنس پارچه اش مازاراتی درجه یک هستش که چروک نمیشه و کاما مناسب این مل هستش. تجربه شما خانم خاص پوش در انتخاب و پوشیدن این مدل مانتوها چیست؟ راستی برای شرکت در قرعه کشی هفتگی و ماهانه ما هم کافیه در بخش نظرات همین کادر پایین نظر خودتان را بنویسید مثل پیج اینستاگرام مانتوسنتر همیشه به قید قرعه برای شما بین مانتوها یا روسریهای موجود هدایایناقابلی را برای شما بانوان درنظر گرفتیم پس حتما در سایت ثبت نام کنید و نظرتون رو برامون بنویسید.