مدل‌های مانتو تابستانی با طرح‌های جذاب و رنگارنگ, مدل مانتوی دخترانه

55 مدل مانتو دخترانه تابستانی با رنگبندی شیک

جدیدترین مدل مانتو دخترانه تابستانی

65 مدل مانتو دخترانه تابستانی با رنگبندی شیک و جدید

مانتوسنتری های عزیز سلام عیدتون مبارک انشالله امسال سال 1401 پر از شادی سلامتی، موفقیت، پول، انرژی خوب و هر چی که تو دلتون هست و میخواین باشه و همه به اهداف و آرزو هامون برسیم. همیشه مثبت فکر کنین و تلاش کنین خدا خیلی قشنگ برامون میچینه.   امروز با چند مطلب مفید مرتبط با مقاله قبلی در مورد مدل مانتو تابستانی دخترانه بود امروز با مدل های جدید تر  و ترند تر پیش شما آمدیم.

این مطالب با انواع مدل تابستانی 1401 با زیبا ترین طرح و رنگ ها مخصوص خانم ها و دختران جوان و خوش سلیقه آشنا خواهیم کرد. امیدوارم این مدل ها با سلیقه ی شما همخوانی و مطابقت داشته باشد و شما با دیدین این مدلهای جدید پیشنهادی مانتوسنتر نهایت بهره را ببرید.

با نزدیک شدن به فصل بهار انواع مدل مانو های بهاری 1401 از سوی مانتو سنتر که از متخصصان مد و زیبایی و طراحی شده اند و شما می توانید از این طرح ها برای ایجاد تغییرات مثبت در استایل خود استفاده نمایید. و همیشه شیکپوش دیده شوید و به نظر برسید.

مدل مانتوی تابستانه 1401 زنانه و دخترانه

مانتو های تابستانی دارای رنگ و طرح های متنوع می باشند. و بهتر است. شما از بین خانم ها مانتویی خاص و زیبا را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا جذابیت ظاهرتان تکمیل شود.

ست مانتو و شلوار نوجوان

مدل مانتو زنانه مجلسی

 

مدل مانتو زنانه شیک

مدل مانتو زنانه بلند

 

مدل مانتو زنانه شیک

02 7

03 9

جدیدترین محصولات ما

مانتو دخترانه کتان گلدوزی کد 2371 به خه توه ر

797,000تومان
  • کد:2371
  • نام محصول :(بختور) اسم کردی به معنی کامران
  • جنس پارچه : کتان لمه

سایز دورسینه دوربازو دورکمر قد
یک 108 36 73
دو 112 40 73

مدلهای مانتو کوتاه تابستانی 1401

اکثرا خانم ها طرفدار مانتو های کوتاه و بیشتر مورد توجه ی خانم ها و دختران بوده است. و شما نیز می توانید در روز های گرم تابستان از این طرح  مانتو ها در پوشش خود استفاده نمایید. ببینم شما خانم ها برای دوخت مانتو هایتان از چه پارچه ای استفاده می کنید؟ طبیعتا باید از از پارچه های خنک نظیر پارچه های نخی و حریر و… باید استفاده شود. شما می توانید در مطالب قبلی که کلی مدل مانتو تابستانی جدید با جنس کرسپو و حریر مشاهده کنید و با پوشیدن این جنس مانتو ها در روز های گرم سال احساس راحتی بیشتری داشته باشید. و همچنین در دوخت برخی از مانتو های تابستانه از ترکیب دو جنس مختلف پارچه استفاده می شود. که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. و شما عزیزان می توانید مدل مانتو های متنوع را با ترکیب پارچه ببینید.

07 7

06 7

عزیزان مانتو سنتر توجه داشته باشید. اگر تمایل دارید در روزه های بلند تابستانی احساس مثبت و روز های خوبی داشته باشید با حس حال خوب بهتر است از مانتو های گلدار و طرح دار و رنگ روشن در پوشش خود استفاده نمایید.

08 7

در فروشگاه بزرگ مانتو سنتر مانتو های تابستانه به صورت جلو باز و جلو بسته در دکمه دار موجود می باشد. و اگر شما هم مثل من انسانی گرمایی هستی و می خواهید کمتر احساس گرما داشته باشید. بهتر است از مانتو های جلو باز در پوشش خود استفاده کنید. مانتو های دکمه دار و جلو بسته نیز اگر در دوخت آن ها از پارچه های خنک و نخی استفاده کنید چرا؟ چون انتخابی مناسب برای روز های گرم سال است.

مدل مانتوی بلند تابستانه 1401

مانتو های سنتی امروزه یعنی امسال سال 1401 یا همان 2022 توجه ی اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است. و یا بهتره باید بگم طرفدارای زیادی به سوی خودش جلب کرده است. اگر در  پوشش تان از مانتوی جلو باز استفاده نمایید. می توانید طرح مانتوی خود سنتی را انتخاب کنید تا جذابیت ظاهری تان بیشتر به نظر برسد. اگر توجه داشته باشید که ست کردن لباس ها در فصل تابستان در استایل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. و بهتر است شما رنگ و طرح مانتو را با رنگ و طرح های مختلف و جذابی و با بهترین اکسسوری های شیک و جذب کننده ست کنید. تا شیک پوش شوید.

ولی اگر در پوشش خود از مانتو های ساده و سنتی استفاده کرده اید. یهتر است. لباس هایتان را طرج دار انتخاب نمایید. و همچنین اگر مانتویی طرحدار و یا گلدار را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است در استایلتان از کیف،کفش و شال های ساده استفاده نمایید.

05 7

50

04 7

اکثرا خانم ها می خواهند در سال 1401 استایلی امروزی و جذابتر داشته باشند. ولی شما بهتر است از رنگ مانتوی 1401 که خیلی جذاب و لاکچری پسندی است انتخاب کنید.رنگ سال 1401 ترکیبی سفید و یاسی می باشد. و شما می توانید به راحتی این دو رنگ را به پوشش خود را با یکدیگر ست نمایید. و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *