مدل‌های مانتو تابستانی با طرح‌های جذاب و رنگارنگ

مدل مانتوی تابستانه دخترانه جدید

مدل مانتوی تابستانه دخترانه جدید

مدل مانتوی تابستانه دخترانه مانتو سنتزی های عزیز سلام عیدتونم مبارک امیدوارم امسال سال 1401 یکی از پر برکت ترین سال های عمر شما باشد. امروز با یک مقاله متفاوت درباره مانتوی اسپرت دخترانه آمدیم پیش شما و با کلی مدل های متنوع بهاری دخترانه اومدیم که شما را سورپرایز کنیم. میگم تا حالا برای شما هم پیش آمده که با پوشیدن یک مانتو اسپرت تابستانه ، دیگران به شما بگویند که سن شما پایین تر یا بالاتر نشان داده می شود؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید همیشه جوان تر و پر انرژی تر از سن تان باشید بهتر است مدل مانتو دخترانه جدید تابستانی مانتوهای دخترانه ای که ما امروز در مانتو سنتر به شما معرفی می کنیم از آن ها برای خودتان تهیه کنید یا بخرید . در این نوشته ما انواع مدل مانتو های  دخترانه 2022 و 1401 را به همراه عکس هایشان معرفی می کنیم. اگر شما هم از طرفداران مانتو دخترانه هستید تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

خبر خوب این است که اگر شما عزیزان  قصد خریدن مدل مانتوی تابستانی را دارید می توانم بدون شک به شما بگویم که مقر مانتو های مورد پسند شما اینجاست . تا شما را به دخترانه لاکچری پسند و خوش استایل متصل کنم با من تا آخر همراه باشید . در اینجا می توانی تا 15 فروردین خرید کنی و ربع سکه در قرعه کشی ما جایزه ببری.

برای دیدن مانتو جدید تابستانی روی تصویر پایین انپشت بذارید

01 3

 

پانچ دخترانه شیک

پانچ دخترانه شیک در سایت مانتوسنتر

 

مدل مانتو دخترانه اسپرت تابستانی

مدل مانتو دخترانه اسپرت تابستانی در سایت مانتوسنتر


مانتو کتی کوتاه دخترانه

مانتو کتی کوتاه دخترانه در مانتوسنتر

مدل مانتوی اسپرت دخترانه 2022

مدل مانتوی اسپرت دخترانه 2022

مدل مانتوی اسپرت دخترانه

مدل مانتوی اسپرت دخترانه در 2022

مدل مانتو های اسپرت دخترانه

مدل مانتو های اسپرت دخترانه در 1401

مدل مانتو شیک اسپرت 2022

مدل مانتو شیک اسپرت 2022 در مانتوسنتر

مدل مانتو دخترانه اسپرت 2022 و 1400

خب با تو جه به  مقاله های قبلی  می بینم که طرفدار مدل مانتوی اسپرت هستید.  درسته که مانتوی اسپرت از پر کاربردترین و پر طرفدارترین مدل مانتوها در بین خانم‌ها و دختران است که با نزدیک شدن به سال 2022 انواع مدل مانتو اسپرت 2022 از سوی ما یعنی مجموعه ی بزرگ مانتو سنتر  معرفی شده اند؛ و اگر شما تمایل دارید در سال جدید ظاهر و استایلی به روز و  خاصی داشته باشید بهتر است این مدل مانتو ها را برای پوشیدن روزانه ی خود  انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید خیلی از مدل هایی که در این مقاله به آن ها اشاره داریم  به راحتی  می توانید در فروشگاه پیدا کنید و مانتو های لاکچری را  در کمد خود با کمترین هزینه  بهترین قیمت خرید کنید.

مدل مانتوی تابستانه دخترانه اسپرت طرح دار

ببینم شما هم از لباس های گل گلی  خوشتون میاد؟؟؟!!!  یعنی طرح های ریز و شلوغ که از  جذابیت های یک استایل اسپرت هستند .اگر قصد دوختن مانتو دارید در انتخاب پارچه خلاقیت به خرج دهید پارچه های ساده را فراموش کنید و به سراغ طرح دار های هیجان انگیز بروید. در تصاویر زیر ما می توانیم  چند مدل پارچه طرح دار و چند مدل مانتو اسپرت دخترانه برای شما به اشتراک بگذاریم.

07 8

مانتو اسپرت گشاد و دخترانه

خب مدل مانتوی تابستانه دخترانه که کمی گشاده یکی از مانتو های محبوب  در بین دختران است که می توانند برای تممی استایل هایشان به کار برند. و نکته ی مهمی که باید برای انتخاب مانتوهایی با برش هایی عصایی، چسبان و اندامی برای سن های کم و دختران گزینه مناسبی نیستند. به موقع در سال های آینده از این مدل ها استفاده خواهید کرد. امسال سعی کنید مدل های گشاد تر را امتحان کنید. جسارت به خرج دهید. در کل دخترانه دهه ی هشتادی یکی از پر سلیقه ترین دخترانه این دهه هستند که از پیراهن مردانه به صورت مانتو از آن استفاده می کردند، و در نتیجه قطعا  این کار   خوب  از آب در می آید. این آیتم ها  پای ثابت استایل شما خواهد شد.

مدل مانتوی تابستانه دخترانه گلدوزی اسپرت

نظرتون در مورد مانتو های گلدوزی شده ؟ چیه ؟! مانتوهای شیک دخترانه،  که معمولا تزئینات خاص و منحصر به فردی دارند. برای مثال طراحی که در چند سال اخیر بسیار چشم گیر شده گلدوزی های دستی و جذابی هستند که روی بسیاری از مانتوها دوخته می شود و حالت جذاب و دخترانه به آیتم شما می دهند.

در زیر چند نمونه از این طرح ها را مشاهده می کنیم:

08 8

مانتو دخترانه رنگی رنگی اسپرت

یکی از اصلی ترین اصل واسه مدل مانتوی تابستانه دخترانه که باعث می شود. سن شما کم تر از سن واقعی تان به نظر برسد مانتوهایی که رنگ های شاد و روشن دارند هستند. از پوشیدن رنگ های جیغ و روشن نترسید و آن ها را به راحتی با هم ترکیب کنید. این استایل های خیال انگیز در دنیای فشن طرفداران زیادی دارند و به سبک  های خارجی  معروف هستند. در ادامه چند مدل مانتو دخترانه رنگی را با هم می بینیم:

اگر شما هم مانتویی دخترانه و شیک از مدل های اسپرت مجلسی و شیک در کمدتان دارید اسم کمدایی تان را در قسمت کامنت ها برای خوانندگان این مقاله بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *