Uncategorized @fa

40 مدل مانتو قیمت مناسب برای خانم های شیکپوش

مانتو قیمت مناسب

یکی از جذابیت های حال حاضر برای هر خانمی مسوب میشه چراکه با وصف شرایطی که در جامعه حاکم شده بنا به دلیل وجود کرونا خریدهای اینترنتی گسترده تر شده و برای هر خانمی ملاک و معیار های گذشته شاید به شکل و شماسلی جدیدی در آمده باشد. خرید در دنیای مجازی اگرچه با با دنیای واقعی تفاوت های اشکاری دارد.

اما سهولت در خریدن انواع لباس ها و وجود تنوع بسیار بالا برای پیدا کردن ، انتخاب و خرید هر مدلی که دوست دارید از مزایای این نوع خریداری کردن محصولات در دنیای اینرنت محسوب میشوند. ما هم در مجموعه مانتوسنتر برای خرید مانتو  با قیمت های مناسب بصورت سایت اینترنتی بجر فروش حضوری در فروشگاه این مسیر را برای شما خانم های عزیز ساده سازی کرده ایم تا فقط با چند کلیک به مدل دلخواه خود در کوتاه ترین زمان ممکن برسید.

40 مدل مانتو با قیمت مناسب و شیک

سایت مانتو ارزان یکی از موضوعات مهم جستجوی هر خانم ایرانی شده معمولا هر بار با گوشی دست گرفتن هر خانمی این اتفاق می افته برای شما هم همین طور بوده نه ؟ که به دنبال خرید مقرون به صرفه و با کیفیت و مناسب باشید. مانتو‌های با قیمت مناسب با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در فروشگاه حضوری و سایت آنلاین ما بصورت اینترنتی عرضه میشوند که هم با انواع سلیقه خانم ها سازگار بوده و هم از نظر بودجه ای نسبت به مواردی که تو سایت های مختلف دیدین متفاوت تر هستند. برخی از مزایای خرید از ما :

  • استفاده از کد تخفیف و کوپن که تو استوری پیج اعلام میکنیم
  • عضویت در باشگاه مشتریان ما با کلی مزیت
  • خرید از ما یعنی مشتری دائم ما  شدن
  • خرید با قیمت حراچی های آخر هر ماه

جدیدترین مانتویها ما

مانتو دخترانه کتان گلدوزی کد 2371 به خه توه ر

797,000تومان
  • کد:2371
  • نام محصول :(بختور) اسم کردی به معنی کامران
  • جنس پارچه : کتان لمه

سایز دورسینه دوربازو دورکمر قد
یک 108 36 73
دو 112 40 73

معرفی مانتو‌های خیلی شیک برای خانم‌ها

معمولا برای هر خانم ایرانی پیش میاد به دنبال مانتو هایی باشند که هم با کیفیت و زیبا باشند و هم با بودجه آنها سازگار باشند مگر نه ؟ خوب ما هم در این مقاله به شما چندین مانتو با قیمت مناسب را معرفی کرده ایم. این مانتوها با طرحها و رنگهای مختلفی در سایت اینترنتی و فروشگاه حضوری ما در حال عرضه هستند که هم با سلیقه های مختلف سازگار بوده و هم برای شرایط کاری شما میتواند بهترین انتخاب هم باشند. برخی از مدل‌های مانتو با قیمت مناسب و شیک عبارتند از:

  • مانتو هایی که جنس کتان دارند: در این نوع مانتو از پارچه کتان استفاده شده است که خاصیت جذب رطوبت و خنکی  بالای برای فصل تابستان هم دارد. طرحهای گلدار یا ساده، چهار خانه، خط خطی موجود هستند.
  • مانتو و شلوار: البته مدلی که با شلوار فرم دار یا لی استایل شده باشه که برای فعالیت های روزمره همر خانمی مناسب است. مانتو و شلوار با رنگهای روشن، تیره، پاستلی و شاد قابل ترکیب هستند.
مدل مانتو کتی دخترانه شیک

مدل مانتو دخترانه شیک کوتاه

 

مدل مانتو کتی دخترانه

مدل مانتو دخترانه جدید

 

مدل مانتو شیک و قیمت مناسب

مدل مانتو خاص و شیک قیمت مناسب

 

مدل مانتو پاییزه

مدل مانتو پاییزه جدید

 

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو مجلسی دخترونه

 

مدل مانتو کتی دخترونه

مدل مانتو کتی دخترونه پاییزه

 

مدل مانتو کتی دخترونه شیک

مدل مانتو کتی دخترونه شیک کوتاه

 

مدل مانتو پاییزه

مدل مانتو پاییزه جدید

 

مدل مانتو پاییزه شیک

مدل مانتو پاییزه شیک دخترانه

 

مدل مانتو کتی زنانه جدید

مدل مانتو کتی زنانه جدید مشکی

 

راهنمای ترکیب رنگ مانتو

ترکیب رنگ مانتو و شلوار مشکی با کفش و شال سفید

 

مدل مانتو زنانه با رنگ های گرم

مدل مانتو زنانه با رنگ های گرم برای فصل پاییز

 

ست کردن مانتو

ست کردن مانتوی سبز با شلوار جین

 

مدل مانتو کتی زنانه مشکی

نحوه ی ست کردن رنگ مشکی با رنگ های خنثی

 

مانتو قیمت مناسب و شیک

 

قیمت مانتو زنانه بلند و چین دار

مدل مانتو زنانه بلند و چین دار

 

مانتو زنانه جدید بلند

مانتو مدل زنانه جدید بلند

 

خرید مانتو زنانه چین دار وپفی

مدل مانتو زنانه چین دار وپفی

 

مانتو با قیمت ارزان

مدل مانتو با قیمت مناسب و شیک

 

مدل مانتو دامن زنانه ارزان قرمز

مدل مانتو دامن زنانه قرمزرنگ

 

مدل مانتو دامن زنانه سبز مشکی

در این بخش از مطالب هم برای مانتو قیمت مناسب و شیک هرچه ساده تر شما انواع مدل های جدیدی که در فروشگاه شارژ کرده ایم بصورت تصویر و ویدئو قرار دادیم تا انتخابی مطمئن همراه با مشاوره کارشناسان فروش ما را تجربه کنید. یکی از مزایای خرید مانتو در مانتوسنتر وجود بهترین قیمت ها بنا به دلیل اینکه از یک تولیدی دارید مانتو را خریداری میفرمایید و همچنین پارچه های با کیفیت بالا و ماندگاری عالی میباشد.

تنوع بالا در مدلهای ما نیز از جمله دلایل و مزیت های این مانتو ها هم میباشند که در رنگ های متنوع  مد سال بهمراه سایزبندی های مختلف میتوانید انتخاب و خرید خود را ثبت بفرمایید. همیشه با به اشتراک گذاستن نظر خودتان در صورت اینکه از ما تجربه خرید را داشته اید ما را خوشحال خواهید کرد البته اگر ست زیبایی هم مد نظر داشته باشید کافیه در بخش پییان نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.