مدل‌های مانتو تابستانی با طرح‌های جذاب و رنگارنگ

معرفی 20 مدل مانتو زیبا و شیک برای تابستان 1402

مدل مانتو تابستانه زنانه دخترانه

20 مدل مانتو زیبا و شیک برای تابستان 1402 : سال جدید که شروع میشود بنا بر سنت ها و رسم و رسوم قدیمی همه خانه تکانی می کنند و به عبارتی خانه و خود را نو و تازه می کنند. یکی دیگر از چیزهایی که با شروع فصل جدید تازه شود کمد های لباس شما بویژه مدل های مانتو تابستانی با طرح جذاب خانم های خوش استایل است.

هر سال مدل های جدید تر و ترند های متفاوت وارد صنعت فشن می شوند. البته خیلی زود عجله نکنید؛ کی میدونه شاید مانتویی که سال قبل می پوشیدید امسال یعنی جزو بهترین های مانتوی سال یا بعبارتی 2022 هم جزو شیک ترین مدل ها باشد. پس با ما همراه باشید تا با مدل مانتو تابستانه زنانه و دخترانه آشنا شوید و بهترین انتخاب را حین خرید مانتو در فروشگاه ما تجربه کنید.

مدل مانتو زنانه خنک

مدل مانتو زنانه خنک بلند

مدل مانتو دخترانه نوجوان

مدل مانتو دخترانه نوجوان جلوباز

مدل مانتو زنانه شیک

مدل مانتو زنانه شیک و جدید

مدل مانتو زنانه خنک

مدل مانتو زنانه خنک جدید

مدل مانتو زنانه بلند

مدل مانتو زنانه بلند جلوبسته

مدل مانتو چین دار عروسکی

مدل مانتو چین دار عروسکی

ست مانتو و شلوار دخترانه مشکی

ست مانتو و شلوار دخترانه مشکی جدید

ست مانتو و شلوار نوجوان

ست مانتو و شلوار نوجوان خاص

ست مانتو و شلوار دخترانه مشکی

ست مانتو و شلوار دخترانه مشکی جدید

مدل های مانتوی شیک تابستانه زنانه و دخترانه

یکی از مدلهای پر طرفدار بین زنان و دختران ایران مدلهای چین دار است که در انواع طرح ها و سبک های مختلف در بازار موجود است. این مدل مانتو از پارچه های خامه دوزی، تافته، هند و … دوخته میشوند و هر کدام به نوبه خود ظاهر خاص و شیکی دارند. شما میتوانید این مدلهای جذاب موجود در ژورنال مانتو را با شلوار های اسکینی برای یک استایل شیک و لوکس، بوت کات که به تازگی ترند شده، مام استایل محبوب ترین مدل و بگ ست کنید و در هر حالت خیره کننده به نظر برسید.

مدل مانتو چین دار جدید

مدل مانتو چین دار جدید

 

مدل مانتو چین دار دخترانه

مدل مانتو چین دار دخترانه

همیشه وقتی بحث مانتو های خنک تابستانه میشود مانتو های جنس حریر یکی از پرطرفدار ترین ها بین خانم ها است. پس اگر شما هم عاشق مانتو های حریر هستید امسال شانس در خانه تان را زده چون مانتو های حریر جزو ترند های امسال به شمار می آیند. این مدل ها معمولا برای مجالس و مهامنی بیشتر به کار می روند و کم تر کسی مانتوهای حریر را به عنوان استایل روزمره بپوشد. شما میتوانید این مانتو را با انواع شال و روسری ساتن حریر و نخ ست کنید.

مدل مانتو زنانه تابستانی حریر

مدل مانتو زنانه تابستانی حریر

مدل مانتو کتی اسپرت

مدل مانتو کتی اسپرت

همه شما با این مدل آشنا هستید و جذابیت پر آوازه این مانتو به گوش تان خورده است. یکی از ویژگی هایی که درمورد مانتوهای کتی خودم به شخصه خیلی دوست دارم این است که مناسب تمام فصول است و هیچ وقت جذابیت خود را از دست نمی دهد.

مدل مانتو کوتاه دخترانه

مدل مانتو کوتاه دخترانه در سایت مانتوسنتر

 

مدل مانتو کتی ساده

مدل مانتو کتی ساده

یکی از جذابترین و بهاری ترین مدلها، مانتو های گلدوزی شده است که ظاهر بسیار لاکچری و باکلاسی دارند. خیلی هم فکر می کنند که مانتو گلدوزی فقط مناسب خانم های سن بالا است و کاملا در اشتباه هستند. بسته به طرح گلدوزی شما با هر سن و سالی میتوانید با مانتو گلدوزی بهترین تیپ و ظاهر را برای خود بسازید.

جدیدترین مدل مانتو گلدوزی شده مجلسی

جدیدترین مدل مانتو گلدوزی شده مجلسی

 

مدل مانتو گلدوزی جدید

مدل مانتو گلدوزی جدید

 

مدل مانتو گلدوزی شده دخترانه

مدل مانتو گلدوزی شده دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *